Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

مشخصات بلاگ

The purpose of the review and the introduction of the world's best and most profitable sites.
These sites are monitored by our team every day. We are here to introduce monetized sites through digital currencies in the world

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ

استعلام ایرانداک

در این پست به آموزش نحوه استعلام ایرانداک برای موضوع پایان نامه می پردازیم

ارائه استعلام ایرانداک برای موضوع پایان نامه برای تصویب پروپوزال در شورای پژوهشی الزامی می باشد، همچنین برای برخی از دانشگاه ارائه استعلام سیکا و سیویلیکا مورد نیاز می باشد

برای استعلام ایرانداک ابتدا به سایت پیشینه پژوهش ایرانداک وارد می شویم (لینک پیشینه پژوهش ایرانداک )

با ورد به سایت صفحه زیر بارگذاری می شود:

 

صفحه اصلی پیشینه پژوهش ایرانداک – مشاورتز

در صورتیکه در ایرانداک عضو هستید با وارد کردن ایمیل و رمز وارد سامانه می شوید در غیر اینصورت از قسمت “کاربر تازه هستم” ثبت نام را انجام داده و پس از ثبت نام لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می گردد، پس از فعال سازی لینک ارسالی شما قادر به ورود به سامانه هستید

پس از ورود به سامانه مطابق تصویر زیر، روی درخواست تازه کلیک کنید

 

استعلام ایرانداک – مشاورتزّ

مشخصات شما زمان ثبت نام ثبت شده است، مقطع تحصیلی، گروه، رشته، گرایش و دانشگاه محل تحصیل را در فرم تکمیل نمایید

در قسمت دوم فرم عنوان پایان نامه را به همراه کلیدواژه های موضوع ثبت و پرداخت را انجام دهید

توضیح: در استعلام ایرانداک برای هر موضوع هزینه 15000 تومان می بایست پرداخت گردد، مشاور تز استعلام ایرانداک را بصورت رایگان برای شما انجام می دهد

نکات ضروری در ثبت موضوع برای استعلام ایرانداک

  1. نام و نام خانوادگی دقیق و کامل وارد گردد
  2. عنوان پایان نامه شما می بایست با عنوانی که شورای پژوهشی دانشکده ارائه می گردد تطابق و هم خوانی داشته باشد
  3. از آنجا که موتور سرچ استعلام ایرانداک براساس تعیین کلمات کلیدی طراحی گردیده، در انتخاب کلمات کلیدی دقت نمایید. پیشنهاد می شود برای انتخاب کلمات کلیدی از مشاوره رایگان موسسه انجام پایان نامه مشاورتز بهره مند شوید تا رکوردهای پیشنهاد شده از طرف ایرانداک به حداقل تعداد برسد
  4. پس از ارسال استعلام ایرانداک به ایمیل شما ممکن هست تعدادی موضوع مشابه به موضوع شما از طرف ایرانداک در انتهای نامه درج شده باشد. جای نگرانی نیست چون ممکن است کلیدواژه های شما با موضوعات رکورد شده مشابهت داشته و موضوع شما متفاوت از موضوعات رکوردی پیشنهادی ایرانداک باشد

با ارسال استعلام برای مشاورتز، رکوردهای پیشنهادی ایرانداک بررسی و مشاوره در زمینه رکوردهای استعلام شده و تکراری یا عدم تکراری بودن موضوع شما ارائه می گردد

  1. بسته به ترافیک ثبت موضوعات زمان استعلام ایرانداک بین 1 تا 10 روز کاری زمان می بردد
  2. براساس تجربه در صورتیکه شما زمان محدودی برای دریافت استعلام دارید با شماره‌های تماس:66494980-66951430 داخلی(123) تماس گرفته و با ارائه کد رهگیری از قسمت پشتیبانی بخواهید استعلام را زودتر برررسی نمایند
  3. پیشنهاد می گردد قبل از شروع به نگارش پروپوزال، اقدام به ثبت استعلام نمایید تا خیال شما از تکراری نبودن موضوع راحت گردد

برای آموزش استعلام سیویلیکا اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام سیکا اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام sid اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام magiran اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام شبکه جامع سیمرغ اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اینجا کلیک کنید

 

این محتوا می تواند برای سرچ های زیر مفید باشد

آموزش استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک

استعلام irandoc

استعلام از ایرانداک

استعلام پیشینه پایان نامه

استعلام پیشینه پایان نامه از ایرانداک

استعلام تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایرانداک

استعلام موضوع ار ایران داک

استعلام موضوع از ایرانداک

استعلام موضوع ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه از irandoc

استعلام موضوع پایان نامه از ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه در ایرانداک

ایران داک

ایران داک پیشینه

ایرانداک

بررسی موضوع پایان نامه در ایران داک

پیشینه پژوهش ایرانداک

تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایران داک

ثبت موضوع پایان نامه در ایران داک

ثبت موضوع پایان نامه در ایرانداک

ثبت نام در سایت ایران داک

ثبت نام در سایت ایران داک

ثبت نام در سایت ایرانداک

جستجوی تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایرانداک

چگونگی عضویت در سایت ایران داک

راهنمای استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

عدم تکرار موضوع پایان نامه ایران داک

عضویت در سایت ایران داک

عضویت در سایت ایرانداک

نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایران داک

نحوه استعلام موضوع پایان نامه در سایت ایرانداک

نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک

نحوه گرفتن تاییدیه ایران داک

ورود به سایت ایران داک

 

منبع :https://moshaverintez.ir/blog/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%DA%A9/

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۴:۰۳
milad gh
دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۵ ب.ظ

بهترین مشاور ازدواج در تهران

بهترین مشاور ازدواج در تهران:

مشاوره ازدواج اصلاً چیه ؟ و بهترین مشاور ازدواج در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟ مشاوره فرایند پویا بین مشاور و مراجع می باشد، که در آن مراجعه یا مراجعین از مشکلات و دغدغه هایشان می گویند.

اما بحث مشاوره ازدواج کمی متفاوت تر است. مشاوره ازدواج یکی از زیر شاخه های علم مشاوره است تفاوتش با سایر مشاوره‌ها این هست که ممکن است دو نفری که برای مشاوره ازدواج می آیند، در ابتدا دغدغه و چالش و مشکلی نداشته باشند که بخواهند با آن شروع کنند و یا از آن شکایت کنند. چرا که بخش اعظمی از مشاوره ازدواج صرف آموزش مواردی که لازم است توسط روانشناس و مشاور به زوجین گفته شود، می شود.

 

ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟

هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه است.

 

منبع : https://zendegikhob.com/marrying-consultant/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۵
milad gh
جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی موبایل

در فضای امروز تجارت الکترونیک ایران، شاید دشوارترین کار برای یک سایت فروشگاه اینترنتی موبایل تمرکز بر یک حوزه خاص و محروم شدن از مزیتهای رقابتی فروش کالاهای مختلف باشد؛ اما از سوی دیگر همین تخصص و تمرکزگرایی موجب بالا رفتن توان یک سایت در ارائه بهترین و دقیقترین مشاوره و در نهایت انتخاب و خرید گوشی موبایل بهتر برای کاربران خواهد شد و تجربه های متعدد داخلی و بین المللی موید این نکته است که اعتماد کاربران به فروشگاههای تخصصی روز به روز در حال افزایش است و استابای مفتخر است که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر در بازار دیجیتال و موبایل سخت کوشی این رویه را حفظ کرده است.

 

کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، حضور در هیات موسس و عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در استمرار حضور ده ساله، مرهون اعتماد کاربران محترم است و استابای قدردان این اعتماد بوده و بعنوان یک فروشگاه اینترنتی رعایت جانب انصاف و صداقت بعنوان اصلی ترین پایه این اعتماد را سرلوحه کار خود می داند و همواره سعی در گسترش خدمات خود خواهد داشت به نحوی که بزودی خدمات نوینی را در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران و خریداران رونمایی خواهد کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۹
milad gh
سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

پاک نشدن تخته های وایت برد چه علتی دارد؟

قیمت تخته وایت برد یکی از دلایلی است که ما را از خریدهای بی مورد باز میدارد. مهمترین سوالی که مصرف کنندگان تخته های وایت برد با آن مواجه هستند علت پاک نشدن تخته های وایت برد میباشد.  برای این کار لازم است که مقدمتا به ساختار تخته های وایت برد میپردازیم تا بهتر به این علت ها پی ببریم.

مهم ترین اجزایی که تخته های وایت برد با آن ساخته میشوند صفحه اصلی و سفید آن تخته میباشد . تخته های وایت برد بر چند نوع هستند که مهم ترین آنها تخته وایت برد معمولی،  تخته وایت برد مغناطیسی و تخته وایت برد شیشه ای است که میتوان آنها را روی پایه وایت برد  نیز سوار کرد. در ابتدا لازم است صریحا اعلام شود که تخته وایت برد شیشه ای بجز موارد خاصی مثل تراشیدگی و خراشهای عمیق در سطح شیشه که به ندرت اتفاق می افتد مبرا از هر نوع آسیب و یا جا افتادگی نوشته ها میباشد زیرا سطح شیشه به لحاظ یک پارچگی و انسجام مواد ، مقاوم ترین و سخت ترین ماده در برابر آسیب دیدگی هاست. شما میتوانید یک وسیله تیز و برنده را یکبار محکم روی شیشه و یکبار روی بدنه ماشین و بدنه یخچال بکشید ، با این توضیح که رنگ ماشین و بدنه یخچال با رنگ تخته وایت برد مشابهت های زیادی دارند یعنی هردو فلز ولی روکش رنگ دارند . وسیله تیز باعث خراش و آسیب رنگ ماشین و یخجال میگردد ولی در شیشه اثری نمیگذارد. مثال دیگر اینکه مایعی شیمیایی مثل بنزین نفت و یا شیشه شور را روی اجسام ذکر شده بمالید. چندین بار این کار را انجام دهید. متوجه خواهید شد که شیشه بدون آسیب میماند . .

پس علت پاک نشدن تخته های وایت برد چیست ؟

روی صفحات وایت برد پوشش رنگ وجود دارد درحالیکه شیشه دارای ماده ای یک پارچه و سخت میباشد. بنابر این مهمترین عامل آسیب تخته از بیرون آن است. پس باید مراقب باشیم تا مواد بیرونی که با تخته تماس دارند مضر نبوده تا مانع آسیب به تخته شود .

ابزارهایی که با ید مرغوب باشند وبا تخته سر وکار دارند عبارتند از ماژیک وایت برد و دیگری تخته پاکن . .

برای تشخیص اینکه بدانیم تخته وایت بردی که خریدیم استاندارد است ابتدا با یک ماژیک مرغوب روی آن نوشته یا علامت گذاری میکنیم . بعد از مدت زمانی کوتاه  برای خشک شدن رطوبت و خیسی ماژیک روی تخته ، با انگشت دست به آرامی روی نوشته ها میکشیم . اگر پاک شد تخته سالم بوده وتا چندین سال سالم خواهد ماند .

مشکل اصلی  از آنجایی آغاز میشود که  ماژیک وایت برد عمرش تمام میشود . دراینجا ممکن است ماژیکی که جایگزین میکنیم یا میخریم ممکن است در اثر کم اطلاعی و عدم شناخت، ماژیک نا مرغوب و بی کیفیت باشد .در این حالت خطوط پاک میشوند ولی سایه ها روی صفحه میمانند . این سایه ها روی هم انباشته وبه صورت ابر های تیره  چشم را می آزارد. بازهم مشکلی نیست چون راه چاره هنوز هست .در این مواقع گاها مصرف کنندگان در اثر عدم آگاهی رو به مواد شوینده مثل شیشه شور و دیگر مواد پاک کننده که با صفحه سازگار نیست می آورند .ادامه این روند باعث میشود که لایه سطحی صفحه زبر و غیر صیقلی شود  و نوشته ها داخل زبریها میمانند . از این لحظه به بعد تخته وایت برد بلا استفاده میگردد و ضرر هنگفتی متوجه ما میشود . در ابتدا به سازنده بدبین شده ودر نهایت از خرید مجدد تخته های وایت برد اجتناب کرده ویا با نگرانی و استرس و تردید اقدام به خرید های دیگر کرد .

پس بزرگترین علت پاک نشدن تخته های وایت برد استفاده از مواد شوینده است بخصوص شیمیایی..

نحوه  تمیز کردن و نگهداری بهینه از این تخته ها

چطور میتوان مانع پاک نشدن تخته های وایت برد شد ؟

بسیار ساده میتوان تخته وایت برد را تمیز کرد

 کم هزینه ترین و بهترین راه برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی اینست که به محض اولین جا افتادگی خطوط روی صفحه ، نگران نباشید . چنانچه این سایه ها روی هم انباشته شدند هم نگران نباشید . فقط و فقط کافیست با یک دستمال نمدار روی این خطوط  و سایه ها بکشید .همگی پاک میشوند و تخته مجددا قابل استفاده می گردد .

به این شرط که :

هیچوقت رو به مواد شوینده نیاورده باشید .حتی شیشه شور .

پس

چگونه  وایت برد را تمیز کنیم ؟

به همین سادگی ، فقط با یک دستمال نمدار.

میتوانید برای خرید تخته وایت برد، به سایت وایت برد پارس مراجعه کنید. کافیست وایت برد پارس را در گوگل جستجو کنید.

منبع: وایت برد پارس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۱
milad gh
دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۹ ب.ظ

هنرستان پلی تکنیک هنر

 

هر دانش آموزی علاقه به رشته تحصیلی مهارت و توانایی لازم برای شغل متناسب با رشته تحصیلی خود را به دست نخواهد آورد و در آینده نیز شغل مورد نظر را با علاقه و رضایت انجام نخواهد داد و این یعنی ضایع شدن نیروی انسانی که بالاترین سرمایۀ یک ملت محسوب می شود. از نقطه نظر فردی نیز عدم علاقه  به رشته تحصیلی و شغل تحصیلی در دراز مدت عواقب نا مطلوبی را در پی خواهد داشت و به تدریج فرد را از لحاظ جسمی و روانی تحت فشار قرار می دهد و موجبات فرسودگی او را فراهم می کند.

همان طور که ملاحظه کردید علاقه فرد به رشته تحصیلی باعث موفقیت او در تحصیل و شغل آینده می شود اما باید به این نکته بسیار مهم اشاره کرد که منظور ما علاقه ای است که از روی آگاهی و شناخت بدست آمده باشد نه از روی احساسات و تبلیغات. علاقه شما به یک رشته باید اصولی و منطقی باشد برای اینکه علاقه به یک رشته از روی احساسات و تبلیغات نباشد و براصولی منطق استوار باشد باید نسبت به آن رشته و همچنین استعدادها و توانایی های خود شناخت داشته باشید. “تحقیقات نشان داده است برخی افراد به علت نداشتن برخی از ویژگی ها  برای بعضی از رشته ها یا کارها مناسب نیستند در حالی که همین افراد در محیط های تحصیلی یا شغلی دیگر می توانند موفق باشند برای آگاهی بیشتر شما از تیپ های شخصیتی دو ویژگی های هر تیپ مطالعه جدول زیر را به شما توصیه می کنیم.

به منظور رفاه حال آموزشی و پرورشی هر چه بیشتر فرزندانمان و در راستای رسالت و ماموریت آموزش و پرورش و جهت دهی به رشد دانش آموزان بر پایه تعالیم و دستورات دین مبین اسلام هنرستان پلی تکنیک هنر در سال  سیزدهم فعالیت خود در محل  جنت آباد مرکزی نبش بلوار بعثت ارائه بهترین خدمات را دارد.

این هنرستان به یاری خداوند در پایه دهم و رشته های گرافیک، نقشه کشی معماری و حسابداری فعالیت می نماید. که با استفاده از کلاس های تئوری و کارگاه های مجهز رشته نقشه کشی و گرافیک و لابراتور آموزشی و تخصصی انجام می پذیرد.

برگزاری کلاس های فوق برنامه و ساعات اضافه برای دروس مهم در برنامه هفتگی اختصاص داده شده است. این هنرستان به منظور ایجاد فرصت و زمینه برای شکوفایی استعداد ها و با توجه به تفاوت های فردی و غنی سازی اوقات فراغت و تقویت روند مطلوب رشد آموزشی و ایجاد زمینه های مناسب در جهت رفع و جبران ضعف ها و یادگیری عمیق دروس در نهایت ارتقاء کیفیت آموزشی و استفاده بهینه از نیروی مجرب و کارآمدمی باشد.

معرفی رشته گرافیک هنرستان

 

رشته گرافیک از جمله کاربردی ترین رشته های هنری است که به خاطر گستردگی حوزه فعالیت آن اقشار مختلف مردم را با سطح و هر سنی مخاطب خود می سازد.

هدف اصلی رشته گرافیک بیان تصویری یک پیام یا انتقال پیام به شکل تصویری به مخاطب است و از آنجایی که حافظه تصویری انسان از حافظه کلامی او قوی تر و دارای گنجایش بیشتری است این شکل از پیام اثر عمیق و ماندگارتری بر مخاطب خواهد داشت.

هدف از ایجاد رشته گرافیک ارتباط تصویری تربیت افرادی است که بتوانند پیامهای مختلف را در سطوح مختلف با استفاده از همه امکانات هنری، فنی، تصویرسازی، چاپ و تکثیر در سطحی وسیع به نحو احسن منتشر کنند.

ذوق هنری در زمینه نقاشی، طراحی، آشنایی عملی با طراحی، رنگ شناسی، شناخت ابزار کار در هنرهای تجسمی، شناخت فرهنگ جامعه، شناخت علائم ارتباطی مختص جامعه، آگاهی داشتن در زمینه چاپ و چاپخانه داشتن ذهنی فعال و خلاق، صبر و حوصله و علاقه از شرایط داوطلبان ورود به رشته گرافیک است.

رشته گرافیک در دانشگاه دو گرایش دارد:

1-گرایش ارتباط تصویری عمومی
2-گرایش تصویرسازی

در گرایش ارتباط تصویری عمومی: دانشجویان در زمینه طراحی صحنه، نشانه ها، اعلام ها، صفحه آرایی کتاب، نمایشگاه آثار و نظایرآن تحصیل می کنند.

درگرایش تصویرسازی دانشجویان در زمینه مصور کردن متون گوناگون برای مخاطبان مختلف فعالیت می کنند از جمله آرم، پوستر سازی ، چاپ دستی ، طراحی کاتالوگ و بروشور ، کتاب آرایی ، نقاشی کتاب کودکان ، طراحی پوستر ، تبلیغات تجاری و … .

فارغ التحصیلان رشته گرافیک هنرستان می توانند در مراکز زیر جذب کار شوند: وزارت فرهنگ و ارشاد ، سازمان تبلیغات اسلامی ، موزه ها ، مطبوعات ، صدا و سیما ، سازمان میراث فرهنگی ، کارگاه ها ، موسسات چاپ و نشر کتاب ، بخش های خصوصی و … .
حیطه گرافیک بسیار وسیع می باشد که از آن جمله می توان به زیبا نویسی ، رسم فنی و نمونه های آماری ، تهیه آگهی مطبوعات و پوستر ، صفحه آرایی و دهها مورد دیگر اشاره کرد.

زبان دیگر کلیه طرحهایی که به وسیله چاپ قابل انتشارهستند طرح گرافیکی می باشند. یعنی یک طرح گرافیکی آمادگی انتشار وسیع به منظور انتقال پیام خویش را دارد هنر گرافیک یا ارتباط تصویری مملو از طراحی و تصویر است وهدف رشته ارتباط تصویری که به آموزش این هنر در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی می پردازد .

ارتقای توانایی های دانش جویان در امور تبلیغات فرهنگی یا تجاری می باشد که تبلیغات فرهنگی شامل :تصویر سازی کتب ، ساخت پوستر ، تبلیغات برای نشریه ها و جراید مانند صفحه آرایی و آگهی های مطبوعاتی می شود و تبلیغات تجاری نیز شامل تبلیغات نمایشگاه های بازرگانی مانند غرفه سازی و غرفه آرایی  و یا تبلیغات برای کالاهای مختلف است.

هم چنین ارتباط تصویری دارای شاخه های دیگری مانند :آرم سازی ، انمیشن و طراحی راهنمای محیطی می باشد . در مورد تفاوت نقاشی با گرافیک باید گفت : نقاشی بیان احساسات نقاش از طریق تم مود رنگ است در نتیجه امکان دارد که پیام روشن و واضحی برای همه ی افراد نداشته باشد .

اما گرافیست موظف است پیام خود را به گونه ای بیان کند که مخاطبش منظور او را درک کند. آثار هنری یک گرافیست تکثیر گشته و با متونی چون چاپ همدست شده و مطعلق به همه می شود. اما آثار هنری نقاشی به صورت شخصی و تک است و در یک تابلو تنها می ماند.

عناوین و زمینه های شغلی رشته گرافیک:

طراح نشانه تمبر اسکناس
طراح تیتراژ تلویزیونی
طراح آگهی و تابلوهای تبلیغاتی
کاریکاتوریست
طراح بسته بندی
طراح مجله ، کتاب ، … ، بروشور و کاتالوگ
تصویرگر و صفحه آرا ، طرح پوستر ، اوراق اداری

2-معرفی رشته معماری هنرستان

معرفی رشته معماری هنرستان وقتی از هنرهای هفتگانۀ جهان صحبت به میان می آید، نقش معماری به نحو بارزی مطرح می گردد، بطوری که عده ای از منتقدن اعتقاد دارند معماری مادر همه هنرهاست.

رسالت اصلی رشته معماری، طراحی ساختمان های مفید، زیبا و اصیل و ساماندهی به محیط مصنوع، و شکل دهی به فضای زندگی انسان در توازن با طبیعت، متناسب با ارزش ها و شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فنی جامعه است. معماری در هر عصر گویای نحوه زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است. به همین جهت رشته معماری به عنوان یک تخصص چند رشته ای بشمار می رود که شامل مباحث فنی و مهندسی، خلاقیت، ذوق هنری و بنیانهای زیباشناسی و مهارت های حرفه ای تاکید دارد.

در رشته معماری دانش آموزان یاد می گیرند، مسائل مطرح در حوزه معماری را به درستی تحلیل و ارزیابی کرده اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری، پالایش و سازمان داده، آنها را در طراحی ساختمان ها و فضاهای دلنشین و زیبا بکار بندند، بطوری که کیفیت محیط زندگی افراد جامعه به صورت روز افزون بهبود یابد.

مقاطع تحصیلی و گرایش رشته معماری:

تحصیلات دانشگاهی در رشته معماری شامل مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در داخل و خارج از کشور می باشد. مقطع کارشناسی رشته معماری در سال های اخیر مورد استقبال تعداد زیادی از داوطلبان مستعد و علاقمند قرار گرفته و فارغ التحصیلان شایسته ای را به بازار کار عرضه نموده است. ت

حصیلات در این دوره 5/4 سال به طول می کشد و دانشجویان در سه نیم سال اول از یک طرف دروس پایه، مانند نقشه کشی، طراحی دست آزاد و بیان گرافیکی و مقدمات طراحی معماری را فرا می گیرند و از طرفی دیگر دروس ریاضی، ایستایی (توزیع نیروها در ساختمان)، محاسبه سازه های ساختمانی و کامپیوتر را می آموزند. در نهایت آنان آمادگی لازم جهت ورود به دوره دروس تخصصی را پیدا می کنند. از نیم سال سوم به بعد، هر نیم سال یک درس طراحی معماری ارائه می شود که اصلی ترین بخش مقطع کارشناسی معماری را تشکیل می دهد.

همزمان با دروس طراحی، دروس تاریخ معماری، مباحث مرتبط با مجتمع های زیستی و شهر سازی، دروس مربوط به فن ساختمان و مبانی نظری معماری مورد بحث قرار می گیرند. و آنان پس از دفاع از پروژه نهایی، فارغ التحصیل به شمار رفته و سپس به عنوان مهندس حرفه ای وارد بازار کار می شوند.

عناوین و زمینه های شغلی رشته معماری:

– نقشه کشی نقشه های اجرایی معماری

– نقشه کشی معماری داخلی

– نقشه کشی نقشه های سازه ای

– نقشه کشی کامپیوتری

– کمک پژوهشگر معماری

– کنترل کیفیت ساختمان

– دفاتر مهندسین مشاوره و طراح مترو

– امور زیبایی ساختمان و ….

3-معرفی رشته حسابداری هنرستان

معرفی رشته حسابداری هنرستان به این نکته توجه کرد که جز رشته های مشترک بین سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی است و امروزه به واسطۀ رشد و توسعه روزافزون واحدهای تجاری و صنعتی در چارچوب سیاست ها و برنامه های دولت و با توجه به ماهیت کاربردی و عملی آن، رشته حسابداری به عنوان یک رشته مهم و با اهمیت مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است.

با افزایش نیاز به فارغ التحصیلان این رشته در سال های اخیر و با توجه به علاقه مندی افراد به انتخاب این رشته، موسسات آموزش عالی نیز در جهت افزایش کمیت و کیفیت آموزش رشته ی حسابداری گام های موثری برداشته اند و با افزایش ظرفیت دوره های کارشناسی ارشد و دایر نمودن مقطع دکتری،امکان ادامه تحصیل را برای داوطلبان این رشته فراهم نموده اند.

در حال حاضر رشته ی حسابداری در کلیه ی موسسات آموزش عالی (دولتی)  و در کلیه ی مقاطع تحصیلی اقد گرایش خاصی بوده و با عنوان کلی رشته حسابداری مطرح است،البته دانشکدۀ وزارت اقتصاد و دارایی که زیر پوشش وزارت علوم و تحقیقات و آموزش عالی در مقطع کارشناسی فعالیت می کند، از این قائده مستثنی است و کلیه دانشجویان این دانشکدۀ، پس از گذراندن درس های مشترک، با توجه به نیازهای سازمان های زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی، در سه گرایش حسابداری مالیاتی، حسابداری دولتی و حسابرسی به تحصیل ادامه می دهند.

حسابداری یک نظام پردازش اطلاعات است که داده های خام مالی را دریافت نموده و آنها را به نظم در می آورد. حسابداری گزارش ها و صورت های مالی است که مبانی تصمیم گیری اشخاص ذی نفع (مدیران، سرمایه داران، دولت و …) قرار می گیرد و هدف از ایجاد این رشته تربیت نیروهای متخصص است که بتوانند عهده دار انجام امور مالی در کلیۀ واحدهای اقتصادی و تجاری اعم از دولتی و خصوصی شوند.

مدیران و کارکنان واحدهای تجاری برای انجام وظایف محوله، به گونه ای موثر به اطلاعاتی در مورد منابع و نتایج حاصل از مصرف آن نیاز دارند (منابع می تواند نیروی انسانی و خدمات متنوع دیگر باشد). گروهها یا اشخاص خارج از واحدهای تجارتی همچون شرکت های رقیب، سهامداران، دولت و… به اطلاعاتی مالی مشابهی نیاز دارند تا بتوانند عملیات انجام شده واحد تجاری را ارزیابی نمایند.

بخشی از هر سازمان که می تواند چنین اطلاعاتی را فراهم نماید، همان نظام حسابداری آن سازمان است.

حسابداری موضوعی متفاوت با رشته های ریاضی دانشگاهی دارد و از جمله رشته های مرتبط با علوم اقتصادی به شمار می رود. دانشجویی در این رشته موفق تر است که علاقه به امور مالی و تجزیه و تحلیل های آن داشته باشد، هر چند دانش بالای ریاضی می تواند به درک سریعتر برخی از مفاهیم حسابداری کمک کند، اما یک شرطی اصلی نیست بلکه داشتن اطلاعاتی مناسب و عمومی در مورد ریاضیات می تواند مطلوب باشد. پس  به طور کل داشتن علاقه و روحیۀ پیگیری و مطالعه درس ها در طی دورۀ تحصیل می تواند امکان ادامه تحصیل و موفقیت در بازار کار را فراهم نماید.

فارغ التحصیلان رشته حسابداری پس از اتمام تحصیل می توانند در سطوح مختلف و شاخه های متفاوت عهده دار انجام امور مالی گردند که شامل موارد زیر است:

الف) حسابداری:

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کلیه موسسات و واحدهای تجازی، اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه های زیر مشغول شوند:

·         حسابداری مالی: در کلیه شرکت ها و موسسات تجاری و غیر انتفاعی.

·         حسابداری صنعتی: در کلیه واحدهای صنعتی و شرکت های تولیدی.

·         حسابداری دولتی: در کلیه سازمانهای و ادارات دولتی به عنوان حسابدار یا عامل ذی حساب.

·         حسابداری مالیاتی: در ادارات دارایی.

·         حسابداری بیمه: در موسسات بیمه.

·         حسابداری بانک ها: در شعبه ها و سرپرستی بانک ها.

حسابداران پس از مدتی اشتغال به کار حسابداری می توانند در سمت مدیریت مالی واحد های تجاری ایفای نقش نمایند.

ب) حسابرسی: فارغ التحصیلان رشته حسابداری قادرند با توجه به شاخه های حسابداری در بند الف در حرفۀ حسابرسی مشغول به کار شوند. در حال حاضر در ایران سازمان حسابرسی به عنوان یک سازمان دولتی، بزرگترین موسسه حسابرسی است و در کنار آن سایر موسسات حسابرسی دولتی و خصوص مشغول فعالیت می باشند.

1) حسابرسی داخلی: این گروه از حسابرسان، کارمند واحد مورد رسیدگی هستند، در واقع رابط میان هیات مدیره و شرکت بوده و گزارش بوده و گزارش رسیدگی خود را به طور هفتگی، ماهانه یا سالانه به مدیر عامل و هیات مدیره ارائه می دهند. این گروه از حسابرسان عملیات داخل واحد تجاری را بررسی می کنند.

2) حسابرسان مستقل: این گروه از حسابرسان افرادی هستند که در موسسات حسابرسی مشغول کار هستند و بر اساس قرارداد میان شرکت ها یا سازمان ها با این موسسات عملیات حسابداری و مالی واحد تجاری را بر اساس اصول و موازین حسابداری مورد رسیدگی قرار می دهند و گزارش خود را به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه می کنند. در واقع حسابرسان مستقل، رابط میان صاحبان شرکت و هیات مدیرۀ شرکت هستند.

عناوین و زمینه های شغلی رشته  حسابداری:

– عناوین شغلی رشته حسابداری – مدیر مالی – معاون مالی

– رئیس حسابداری شرکت ، کارشناسی حسابداری

– حسابداری صنعتی – حسابداری مالی

– حسابرسی

– کمک حسابدار

– سر ممیز مالی

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۴:۰۹
milad gh
يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

ramin fallah

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۰:۴۲
milad gh
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ

افزایش لایک اینستاگرام

یکی از فاکتورهای مهم الگوریتم اینستاگرام تعداد لایک های پست های پیج اینستاگرام شما می باشد. طبیعتا هرچقدر تعداد این لایک ها بیشتر باشد می توانید انتظار افزایش فالوور و یا حتی کامنت داشته باشید. اگر به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

افزایش لایک اینستاگرام

عکس های با کیفیت به اشتراک بگذارید

باید به این نکته توجه زیادی داشته باشید ، اما اغلب کاربران از اهمیت این موضوع غافل هستند !! اگر عکس شما مبهم ، پیکسلی یا نور خیلی کمی داشته باشد ، احتمالا نباید انتظار افزایش لایک اینستاگرام داشته باشید. همچنین اگر از فونت های مختلف زیادی استفاده می کنید و یا کپشن های طولانی استفاده می کنید ، احتمال افزایش لایک شما کمتر خواهد شد.

برای افزایش لایک اینستاگرام لازم نیست یک عکاس یا طراح گرافیک باشید. فقط روی افزایش کیفیت پست های خود تمرکز کنید ، با  تمیز کردن دوربین خود ، انتخاب محیط های روشن تر می توانید تا حد مطلوبی کیفیت عکس های خود را بیشتر کنید. این موارد در گرفتن لایک بیشتر اینستاگرام نقش مهمی دارد!

 

 

 

 

 کپشن های جذاب بنویسید

در حالی که ارسال تصاویر با کیفیت بسیار مهم می باشد ، اما کاملاً کافی نیست -عنوان شما باید به همان اندازه جالب ، جذاب به نظر برسد. از کپشن های یک کلمه ایی یا تک جمله ای خودداری کنید و درعوض سعی کنید با گفتن یک داستان ، به اشتراک گذاشتن یک جمله جالب ، ارائه نکات عملی ، یا برانگیختن احساس از طریق طنز ، جملات الهام بخش ، احساسات کاربران را برانگیخته کنید. نکته اصلی قابل اعتماد بودن می باشد ، وقتی مخاطبان شما بتوانند با پست های شما ارتباط برقرار کنند ، احتمالاً کامنت های بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

کپشن های جذاب به شما کمک می کند لایک های بیشتراینستاگرامی دریافت کنید!

به یاد داشته باشید: "عنوان عالی" برای همه متفاوت خواهد بود ، بنابراین گزینه های مختلفی را آزمایش کنید و ببینید مخاطبان شما به کدام یک پاسخ می دهند.وقتی فهمید چه استراتژی مؤثر است ، این کار را ادامه دهید!

هر روز لایک و نظر دهید

نمی دانید چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام بدست آورید؟ لایک کنید تا لایک شوید! اینستاگرام خیابانی یک طرفه نیست. اگر می خواهید تعامل خود را افزایش دهید ، پس باید وقت خود را صرف تعامل با دیگران کنید. وقتی با مطالب شخصی و اظهار نظر در مورد پست های دیگران علاقه واقعی به مطالب نشان می دهید ، نه تنها نشان می دهد که شما از آنها پشتیبانی می کنید ، بلکه فرد را ترغیب می کند تا پیج شما را بررسی و پست های شما را لایک کند. تعامل روزانه با دیگران همچنین باعث می شود جایگاه شما در الگوریتم اینستاگرام بهبود یابد زیرا اینستاگرام خواهد دید که شما اکانت واقعی دارید و طبق برنامه ای مشخص از پلتفرم استفاده می کنید. اگر تمام مدت فقط به پست گذاشتن فکر کنیم ، افزایش تعداد لایک های اینستاگرام دشوار خواهد بود.

برای گرفتن بهترین نتیجه ، پیشنهاد می کنیم روزانه 15 تا 30 دقیقه با لایک کردن عکس ها ، گذاشتن نظرات واقعی در پست ها و پاسخ دادن به استوری ها ، با افراد مخاطب مورد نظر خود در ارتباط باشید. می توانید افرادی را که از طریق هشتگ ها ، مکان ها و حتی صفحه اکسپلورر با پست ها درگیر می شوند را پیدا کنید.

 

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

 

برای افزایش لایک اینستاگرام خود از هشتگ مناسب استفاده کنید! این موضوع نه تنها در افزایش لایک ، بلکه برای کل استراتژی اینستاگرام شما بسیار مهم تلقی می شود. اگر از هشتگ های نامناسب استفاده می کنید ، تعامل زیادی را از دست خواهید داد و با این کار از طرف ربات ها ، رقبا یا حساب هایی که جزئی از مخاطبان هدف شما نیستند ، لایک های مورد انتظار شما حیف و میل خواهد شد.

 

برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام ، اطمینان حاصل کنید که از 30هشتگ هدفمند استفاده می کنید که حساب و یا مخاطبان مورد نظر شما را در هر پست توصیف می کنند. همچنین مطمئن شوید که از هشتگ هایی که بسیار محبوب هستند خودداری کنید زیرا احتمالا تصویر شما طی چند دقیقه در اینستاگرام گم خواهد شد ! وقتی برچسب های مناسب را انتخاب کردید می توانید میزان تعامل پست ها و ترافیک پیج خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید !

 

پیج های مربوطه را در پست های خود برچسب گذاری کنید

افراد و مارک های مربوطه را در هر پستی که آپلود می کنید ، برچسب گذاری کنید! با برچسب زدن آنها در پست های خود ، متوجه این موضوع خواهند شد و به طور مؤثر توجه برند و مخاطبان آنها را به خود جلب خواهید کرد! صاحب اکانت غالباً در ازای منشن کردن ، چند لایک به شما هدیه می دهد اما شما در قسمت "پست های دارای برچسب" در فید خود نیز مشاهده خواهید کرد که توسط هر کسی قابل مشاهده است. این بدان معناست که بازدید کنندگان از فیدشان می توانند قسمت پست های  مختلف را بررسی کرده و محتوای شما را ببینند !

 

به یاد داشته باشید: اکانت هایی را که مستقیماً مربوط به پست های شما هستند(محصول آنها در تصویر ظاهر می شود ، صاحب حساب در آن باشد و غیره) را تگ کنید. برچسب زدن به اکانتی که به طریقی به پست شما مرتبط نیستند ، می تواند تأثیر متفاوتی از آنچه ما می خواهیم داشته باشد !

افزایش لایک اینستاگرام نیاز به پشتکار و صرف زمان بسیار زیادی دارد که معمولا برندها و صاحبان مشاغل را از ادامه فعالیت در اینستاگرام منصرف می کند که به معنای از دست دادن فرصتی طلایی برای افزایش فروش محصولات و خدمات خواهد بود. اگر زمان زیادی صرف افزایش لایک اینستاگرامی خود کرده اید و نتیجه ایی دریافت نکردید راه حل شما خرید لایک اینستاگرام می باشد که می تواند میزان تعامل پست های شما را تا حد بسیار بالایی بهبود ببخشد. با تیم متخصص گلد فالوورشاهد افزایش لایک ایسنتاگرام خود و افزایش فالوورهای خود باشید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۴:۰۱
milad gh

سلدان پلتفرمی است که به شما امکان این را می‌دهد که فروشگاه و سایت خودتان را بسازید و این کار را بدون نیاز به داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی و یا حتی استخدام برنامه نویس یا طراح انجام دهید. همچنین در این پلتفرم دیگر نیازی نیست پکیجی را خریداری کنید، پلاگین‌های مختلفی را خریداری کنید و نصب کنید . حتی نیازی به داشتن اطلاعات فنی و پشتیبانی سایت را نخواهید داشت. تمام این کارها توسط تیم سلدان انجام خواهد شد. یکی از ویژگی‌های سلدان ، نسبت به رقبایی مثل شاپیفای فایل در این است که در این پلتفرم دیگر شما نیاز ندارید حتی قالب‌هایی را انتخاب کنید، خریداری کنید، نصب کنید و ساختار کلی فروشگاه برای مشتریان شما در یک قالب خیلی حرفه ای و زیبا براساس نوع محصولتان به صورت خودکار generate می‌شود بدون اینکه شما نیازی داشته باشید که با تنظیمات پیچیده یا طراحی‌های پیچیده سروکار داشته باشید و همینطور هم برای فروشگاه‌تان امکان این را فراهم می‌کنید که بتوانید لندینگ پیج‌های خاص خودتان را هم طراحی کنید. مثلا اگر برندی دارید یا آفری دارید یا محصول خاصی را می‌خواهید پروموت کنید، می‌توانید از لندینگ پیج بیلدر سلدان هم استفاده کنید که به راحتی با drag and drop می‌توانید سکشن‌های مختلف را به صفحه لندینگ اضافه کنید و یک صفحه لندینگ استاندارد با تمام ویژگی‌های مربوط به تایپوگرافی و دیزاین و UI/UXرا داشته باشید. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به چیزی بیشتر از یک فروشگاه ساز معمولی نیاز دارید. اگر به دنبال جواب هستید ادامه مطلب رو بخونید.

سریعترین تجربه کاربری برای مالکان و خریداران با تکنولوژی PWA

یکی از ویژگی‌های دیگر این پلتفرم نسبت به رقبایی مثل شاپیفای فایل، در این است که کل فروشگاه هم بخش مدیریت فروشگاه هم بخش خریدار شما، به صورت وب اپلیکیشن است. یعنی سایت که شما در نهایت خواهید داشت، یک پروکسی و وب اپ خواهد بود که به راحتی حتی در گوشی‌های اندروید و IOS قابل نصب هست. علاوه براین امکان تولید و ساخت اپلیکیشن native برای اندروید در حال حاضر بر روی سلدان وجود دارد و شما می‌توانید اپلیکیشنnative اندروید فروشگاه خودتان را هم بسازید و ورژن IOS هم در برنامه‌های توسعه سلدان وجود دارد که اضافه شود.

تمام این فرایندها به صورت خودکار انجام می‌شود. یعنی شما چند مرحله ساده را طی می‌کنید و فروشگاهتان را دارید. یا چند مرحله ساده را طی می‌کنید و اپلیکیشن‌تان ساخته می‌شود. شما با یک حساب کاربری در بهترین فروشگاه سازحرفه ای و رایگان ایران می‌توانید هر تعداد فروشگاهی که می‌خواهید را بسازید و به این فروشگاه‌ها کارکنان خودتان را هم اضافه کنید. همچنین یکی از ویژگی‌های سلدان این است که به شما امکان این را می‌دهد که بتوانید فروشگاه و سایت خودتان را روی دامین اختصاصی خودتان داشته باشید و این کار هم به صورت رایگان انجام می‌شود. علاوه براینکه تمام ویژگی ها، feature ها، پلاگین‌ها و تمام امکانات سلدان رایگان است، به صورت نامحدود، شما حتی نیازی نیست هزینه ای برای هاست سایت خودتان پرداخت کنید. چون فقط دامین را خریداری می‌کنید و یا دامینی که قبلاً دارید را تنظیماتی در حد چند ثانیه در بخش DNS دامینتان انجام می‌دهید و آن دامین به فروشگاه شما اضافه می‌شود و باقی تنظیمات به صورت خودکار توسط سلدان انجام می‌شود و سایتتان راه اندازی می‌شود و شما در کمتر از 60 ثانیه می‌توانید یک سایت با دامین خودتان داشته باشید و هیچ هزینه ی خاصی دیگر پرداخت نکنید. هر تعداد دامنه ای که بخواهید می‌توانید به فروشگاه خودتان اضافه کنید.

فروش بیشتر با سئو بهتر، موتور سئو خودکار برای فروشگاه اینترنتی

یکی از مسائلی که هر فروشنده ای با آن روبرو هست، بحث معرفی، promotion و سئو سایتش هست که تمام این کارها به صورت اتوماتیک در سلدان انجام می‌شود. یعنی وقتی شما یک محصول را اضافه می‌کنید، ورژن مخصوص موتورهای جستجو و ورژن amp محصول شما هم ایجاد می‌شود. amp (accelerate mobile page) که توسط این ویژگی کسایی که در گوشی‌های موبایلشان، موردی را سرچ می‌کنند و به سایت شما برخورد می‌کنند، با کلیک بر روی لینک شما یک صفحه به صورت اینستنس برایشان باز می‌شود و یک user experience خوب و جذاب برای کسایی هست که در موتورهای جستجوگر، در گوگل به دنبال محصول یا سرویسی برای خرید هستند. این موارد، ویژگی‌های خاص سلدان بود. به صورت کلی،تمام ویژگی‌هایی که یک فروشگاه حرفه ای، یک سیستم مدیریت محتوا، CMS حرفه‌ای و پشتیبانی و ارسال سفارشات لازم دارد، در سلدان هست و به صورت پایه و استاندارد در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. برای مثال لازم نیست شما هزینه ای برای بدست آوردن امکان ساخت کد تخفیف یا کارت‌های شارژ و هدیه پرداخت کنید. تمام این امکانات در اختیار شما به صورت رایگان هست. یعنی شما می‌توانید کارت‌های شارژی را ایجاد کنید و به مشتریانتان عرضه کنید که آنها از طریق این کارت‌های شارژ بتوانند مبلغ سفارششان را پرداخت کنند و یا کدهای تخفیفی را ایجاد کنید و عملاً در بخش کمپین و مدیریت کمپین از این کد تخفیف برای تبدیل کاربران به مشتریان استفاده کنید. در سلدان سعی شده تمام کارها به صورت خیلی ساده و روان انجام شود. برای مثال، شما میتوانید دسته بندی‌های مختلفی ایجاد کنید و با drag and drop محصولات خودتان را مدیریت کنید. همچنین برای اینکه فیلترهای حرفه ای و قشنگی را برای محصولاتتان و دسته بندی هایتان ایجاد کنید، نیازی نیست با تنظیمات خیلی پیچیده سروکله بزنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، دسته موردنظرتان را ایجاد می‌کنید. محصولات را داخل آن اضافه می‌کنید. مشخصات محصول را وارد می‌کنید و تمام کارهای دیگر توسط سلدان به صورت خودکار انجام می‌شود. شما برای محصولاتتان می‌توانید واریانت‌های مختلفی تعریف کنید براساس رنگ، اندازه، طرح، دیزاین و موارد دیگر و همچنین محصولاتی از انواع فیزیکی، مجازی، سرویس و فایل را در فروشگاهتان به فروش برسانید. در مورد پرداخت و نقل و انتقالات مالی، سلدان از سرویس‌های عمومی مثل استرایپ پشتیبانی می‌کند همچنین از سرویس‌های محلی پرداخت هم پشتیبانی می‌کند که این موارد به مرور بیشتر هم خواهد شد.

 همچنین یکی از ویژگی‌های خاص سلدان ، امکان تعریف چند ارزی برای قیمت گذاری هست. یعنی شما می‌توانید محصولات را با نرخ ارزهای مختلف وارد بکنید و نرخ تبدیل را در فروشگاه خودتان ثبت کنید و قیمت‌ها به صورت خودکار محاسبه می‌شود. قطعاً یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که هر فروشنده از سیستم فروش و سایتش و فروشگاه آنلاینش انتظار دارد، تولید گزارش‌ها و نمایش اطلاعاتی است که به  او در فروش و گسترش کسب وکارش کمک می‌کند. در داخل سلدان ، در بخش داشبورد برای فروشگاه و همچنین برای بخش‌های مالی و محصولات، گزارش‌های متنوع و جالبی ایجاد می‌شود که به زیباترین شکل ممکن یک نمای همه جانبه از محصول و فروشگاه و میزان فروش را به صاحب فروشگاه نمایش می‌دهد. مثلا می‌توانید به سادگی ببینید که مشتریان شما از کدام کشورها بودند، با چه دیوایس‌هایی وارد فروشگاهتان شدند، فایل‌های فروش را ببینید که کانورژن ریت هایتان چقدر بوده، از تعداد محصولاتی که نمایش داده شده تا تکمیل خرید و همچنین کاربرانی که داخل سایتتان عضو شدند یا تراکنش انجام دادند. این اطلاعات فروشگاهتان است. برای هر کدام از محصولاتتان هم اطلاعات جامعی در آن محصول به شما نمایش داده می‌شود. مثلاً اینکه کاربرانتان چه واکنشی نسبت به این محصول نشان دادند و یا حتی چه کاربرانی منتظر این هستند که محصولتان در صورتی که موجود نیست، موجود شود و یا چه تعداد از کاربران شما منتظر این هستند که شما یک تخفیفی برای این محصول ارائه دهید و آنها خرید کنند و یا چه تعدادی از مشتریان شما این محصول شما را در لیست علاقه مندی هایشان اضافه کردند. اینها اطلاعات مفیدی هستند که شما قطعاً از آنها استفاده می‌کنید. همچنین مهم است که فروشنده بتواند کاربران و ویزیتورهای سایتش را تبدیل به خریداران کند. برای این کار شما می‌توانید دیستانت کد تعریف کنید. کمپین تعریف کنید، آی کچرهایی مثل نوتیفیکیشن‌ها را تعریف کنید. حتی برای محصولاتتان تخفیف تعریف کنید. این تخفیف‌های می‌تواند برای یک نوع خاص، یک واریانت خاص از محصولتان تعریف شود، بازه زمانی خاص خودش را داشته باشند، و قطعاً موقع استفاده از سلدان هیچ محدودیتی برای کار و تعریف محصولات و قیمت گذاری و تعریف تخفیفات مواجه نمی شوید. در مورد هزینه‌های این سرویس، کل این سرویس رایگان هست. یعنی هیچ هزینه subscription یا هزینه‌های مخفی را به شما تحمیل نمی کند. تعداد محصولاتتان نامحدود است. پهنای باند نامحدود دارید و حتی استفاده از دامین و میزبانی سایت شما به صورت رایگان انجام می‌شود. تنها هزینه ای که شما پرداخت می‌کنید، بعد از فروش محصول و انجام تراکنش هست که دو درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد فروشگاه ساز رایگان سلدان دریافت می‌کند که این مبلغ مستقیماً از تراکنش هم کسر نمی شود.

 

مدیریت مالی هوشمند و کنترل شده با کیف پول سلدان

در حقیقت شما یک سری اکانت می‌سازید. یک والت دارید در بخش داشبود، که داخل آن می‌توانید اکانت بسازید. اکانت‌ها رو براساس کارنسی‌هایی که در فروشگاهتان مبادله می‌کنید، دلار، یورو و یا حتی بیت کوین این حساب‌ها را ایجاد می‌کنید، و این حساب‌ها را شارژ می‌کنید و وقتی که آن کارمزد بخواد کسر شود، از این حسابی که شما لینکش می‌کنید به فروشگاهتان، کسر می‌شود و می‌توانید حساب را شارژ کنید، البته فروشگاه ساز سلدان این امکان را هم فراهم کرده که این حساب‌ها تا یک مقداری هم منفی می‌تواند باشد. یعنی شما آخر ماه می‌توانید بدهی را با شارژ کردن حسابتان پرداخت کنید و این به خاطر این است که خیلی از کسب و کارها تا مبلغ را دریافت کنند از مشتری و این مبلغ را داخل حسابشان داشته باشند، براساس سرویس و بانکی که دارند، این یک زمانی را می‌برد و سلدان این را در نظر می‌گیرد و این امکان را به کاربرها می‌دهد که بتوانند مدیریت کاملی روی هزینه هایشان داشته باشند. یعنی مثل بعضی از سرویس‌ها شما آخر ماه با یک صورت حساب چند هزار دلاری مواجه نمی شوید. چون به هیچ وجه هزینه ای بابت ترافیک، تعداد کاربرها، میزان تصاویر آپلود شده، تعداد محصولات و هیچ مورد دیگری برای شما منظور نمی شود و تمام اینها مجانی هست. موردی که پیش می‌آید، ممکن است که یک کسب و کاری فروش میلیون دلاری در ماه داشته باشد و فروشگاه ساز سلدان هم ویژگی هایش طوری طراحی شده که از یک استارت آپ ساده تا یک شرکت بزرگ و فروشگاه بزرگ را بتواند پشتیبانی کند. شما حتی می‌توانید سطح مهارتتان در استفاده از این پلتفرم را انتخاب کنید و سایت و وب اپ به شکلی که مناسب سطح دانش شما هست نمایش داده شود. حال فرض کنید که فروشگاه زنجیره ای بزرگی هست که می‌خواهد از سلدان استفاده کند و میلیون‌ها دلار فروش دارد.

 اگر شما میلیون‌ها دلار فروش دارید یا چند صدهزار فروش دارید و می‌خواهید این دو درصد را کم کنید، سلدان این امکان را برای شما فراهم کرده تا با ایجاد فروشگاه و ساخت انواع کمپین فروش و بازاریابی حرفه ای و طراحی مشوق های گوناگون برای مشتریانتان، کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید. برای این کار، شما از یک ماشین حساب که داخل سلدان تعبیه شده است می‌توانید استفاده کنید و به سادگی مقدار فروش ماهانه تان را مشخص کنید و آن پلن را به شما پیشنهاد دهد و میزان صرفه جویی که شما می‌کنید هم به شما نشان دهد. این تمام قیمت گذاری و هزینه‌ها به صورت شفاف هست و علت آن هم این است که این پلتفرم، فرقی نمی کند چه یک برند لاکچری، در اروپا بخواهد استفاده کند و چه کسب و کار کوچک در یک کشور جهان سوم و یا در حال توسعه، بتواند از آن بهره ببرد و مجبور نباشد یا هزینه‌های زیادی پرداخت کند یا با پیچیدگی‌های محاسبه هزینه‌های ماهانه یا پیش بینی این هزینه‌ها مواجه شود. در حقیقت، سود و زیان فروشگاه ساز رایگان سلدان در افزایش فروش کاربرانش هست. یعنی یک بازی برد- برد که در این بازی افزایش فروش مشتریان باعث افزایش درامد سلدان و ارتقا سرویس‌های سلدان می‌شود. اینکه شما چقدر سرمایه داشته باشید در پلتفرم سلدان ، باعث نمی شود که میزان دسترسی‌تان به امکانات کاهش پیدا کند و این سلدان را با تمام پلتفرم‌های فروشگاهی دیگر متمایز می‌کند. مثلا اگر شما صفر دلار در ماه برای این پلتفرم پرداخت کنید و یا 299 دلار که بالاترین پلن این فروشگاه‌ها هست، در ماه پرداخت کنید، امکانات یکسانی دریافت می‌کنید. فقط در پلن‌های مختلف سلدان میزان کارمزد کاهش پیدا می‌کند. یعنی اگر بر فرض شما ماهانه 100 هزار دلار فروشتان باشد با خرید پلن اینترپرایز سلدان شما در ماه 1200 دلار صرفه جویی می‌کنید و فقط لازم است که 299 دلار در ماه پرداخت کنید و 1200 دلار هم کمتر پرداخت کنید و مقدار کارمزدی که بابت فروش از شما دریافت می‌شود، تنها 5/0 درصد خواهد بود، و این موارد را می‌توانید در بخش calculator Selldone مشاهده کنید.

پلتفرم فروشگاه ساز برای برنامه نویسان

یکی از نکته‌هایی که باید به آن اشاره کنم، ساختار سلدان هست. ساختار سلدان کاملاً بر پایه API‌ها بنا شده است. یعنی کل فروشگاه، کل بخش مدیریت فروشگاه، به صورت web app هست و از طریق  API ‌ها با سرور ارتباط برقرار می‌کند و شما قادر هستید به عنوان یک developer، به عنوان یک برنامه نویس از طریق این APIها تمام کارهایی که می‌توانید تصور کنید برای مدیریت فروشگاه‌تان و یا حتی طراحی اپلیکیشن فروشگاه خودتان را انجام دهید و دیگر نگران بخش  back end نباشید و مطلقاً هیچ محدودیتی در این زمینه به عنوان دولوپر برای کار با سلدان نخواهید داشت. اگر شما یک برنامه نویس فرانت اند هستید، یا یک طراح سایت یا طراح وب اپلیکیشن هستید، می‌توانید از API‌های سلدان استفاده کنید و محصول اضافه کنید، دسته‌بندی(category)S اضافه کنید، اینها را مدیریت کنید، اطلاعات را دریافت کنید و یا حتی فروشگاه اختصاصی خودتان را بسازید و با user interface ای که می‌خواهید ارائه دهید. ولی قطعاً این کار، کار خیلی هزینه بری هست و فقط شرکت‌های خیلی بزرگ از پس این هزینه‌ها بر می‌آیند و ما هم به جای اینکه 100 تا قالب 10 هزار دلاری طراحی کنیم، یک قالب یک میلیون دلاری طراحی کردیم، این قالب را در اختیار همه قرار می‌دهیم. در این قالب شما دیگر نگران انتخاب قالب یا نصب پلاگین‌ها نخواهید بود. فروشگاه به صورت یک وب اپ بسیار زیبا به مشتریان شما نمایش داده می‌شود، محصولات دسته بندی‌های خودشان را دارند. اطلاعات محصولات به زیبایی به مشتری‌ها نمایش داده می‌شود. مشتری‌ها می‌توانند انتخاب کنند که نمایش محصولات به چه شکل باشد، فروشگاه و بخش مدیریت فروشگاه، حتی برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها بهینه سازی و اختصاصی طراحی‌شده و به راحتی شما با گوشی آیفون خودتان هم می‌توانید فروشگاهتان را بسازید یا مشتریان شما از فروشگاه شما خریدشان را انجام دهند.

بیشترین بازدهی با کمترین تلاش

در انتها هم به این نکته اشاره می‌کنم که سلدان برای توسعه جامعه خودش به کسانی که در توسعه این پلتفرم و یا تولید محتوای برای آن، و یا آموزش و یا هر مورد که به این پلتفرم و توسعه آن کمک می‌کند، پاداش‌هایی را پرداخت می‌کند. شما اگر سایت فروشگاه یا وبلاگی دارید و سلدان را از طریق آن به افراد دیگر معرفی بکنید ، بابت این معرفی درصدی از کارمزد را دریافت می‌کنید و این پاداش به صورت شارژ به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید و یا حتی این شارژ را به راحتی به دیگران انتقال دهید. همچنین اگر توسعه دهنده نرم افزار هستید، یا محتواهای خاصی تولید می‌کنید، باز هم می‌توانید کاری که کردید، نتایج و مستنداتش را برای ما ارسال کنید و ما در قبال آن شارژ به ارزی که مد نظر شماست و یا حتی سکه‌های سلدان به شما پرداخت می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۸
milad gh
جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ب.ظ

ازدواجی موفق با اسم پیشنهادی برای سایت

اهمیت اسم پیشنهادی برای سایت

تصمیم درباره اسم پیشنهادی سایت شما، میتونه مهم ترین تصمیم درباره کسب و کار شما باشه. چوناسم سایت یا نام دامنه در واقع نحوه اطلاع از وبسایت شما به صورت آنلاین هست. این اسم منحصر به فرد شما در اینترنت هست و دیگران می تونند از طریق یه موتور جستجو مثل گوگل، سایت شما را پیدا کنن.

اسم پیشنهادی برای وب سایت تو سئو سایت بسیار تاثیرگذاره. یعنی باعث میشه تو حوزه کاریتون و با کلید واژه ای که انتخاب کردین در صفحه نتایج گوگل رتبه خوبی پیدا کنین.

پیشنهاد برای مطالعه

سئو SEO چیست؟

ساختار استاندارد اسم پیشنهادی برای وبسایت

یک اسم پیشنهادی برای سایت طراحی شده شما باید یه ساختار درستی هم داشته باشه. چه چیزهایی رو باید موقع انتخاب اسم وب سایت در نظر بگیریم؟

اجزای ساختار مناسب اسم سایت

۱. پیشوند اصلی

در واقع همون پروتکل صفحه اینترنتی شما هست که به دو صورت http و https نشون داده میشه.

۲. پیشوند اسم سایت

پیشوند اسم سایت به شکل WWW نوشته میشه.

۳. اسم پیشنهادی سایت

این اصلی ترین قسمت هست که انتخابش به عهده خود شماست و موضوعی هست که اینجا میخوایم مفصل دربارش حرف بزنیم.

۴. پسوند

با انتخاب درست در این قسمت هم میتونین نام دامنه را به سطح های بالاتری ببرین. رایج ترین پسوند ها در ایران com, .ir, .org. هستند.

پیشنهاد برای مطالعه

اعتبار دامنه یا Domain Authority چیست؟

۹ نکته بسیار مهم در انتخاب اسم پیشنهادی برای وبسایت

بهتون قول میدم بعد از رعایت کردن این نکته ها، به راحتی یک اسم مناسب برای سایت خودتون انتخاب می کنین و به هدفی که برای ساختن سایت خودتون داشتین، نزدیک و نزدیک تر میشین.

۱. یک نام منحصر به فرد = اسم پیشنهادی برای سایت

سایت هایی که برای مشاغل خاص ساخته میشن، بیشتر از همه باید دنبال یه اسم خاص و منحصر به فرد برای سایتشون بگردن. وقتی یه اسمی مرتبط با موضوع سایت به ذهنتون میاد، اول از همه اونو درگوگل سرچ کنید چون شاید این اسم قبلا انتخاب شده باشه. اگر با برند خودتون در حال بازاریابی هستین، می تونید از نام خودتون برای اسم سایت استفاده کنین. حواستون باشه اگه اسمی مد نظرتون هست و قبل از شما یه نفر دیگه اون نام دامنه را برای سایتش استفاده کرده، نباید حتی مشابه اون اسم هم انتخاب کنین.

۲. انتخاب دامین وبسایت = بازی با کلمات

در تبلیغات یه قانون وجود داره که میگه هنگام راه اندازی یه محصول جدید، یه لیست با ده تا نام تهیه کنین. منظورش چیه؟ یعنی وقتی دارین به اسم مناسب برای سایت فکر می کنین، پنج کلمه یا عبارتی که موضوع اصلی سایت شما را نشون میده، انتخاب کنین. بعد این کلمه ها یا عبارت ها را با هم به ۱۰ صورت مختلف ترکیب کنین. از بین این ده تا، سه تا ترکیبش که از همه راحت تر و خلاقانه تر هست را جدا کنین. در آخر هم برای انتخاب از بین این سه تا اسم ، با دوستانتون یا یه مشاور سایت خوب مشورت کنین تا بهترین نام دامنه را انتخاب کرده باشین.

۳. آسون تایپ شدن اسم پیشنهادی برای سایت

اگر مجبور باشید نام دامنه را با خودتون بیش تر از یک بار تکرار کنین تا بتونید به خاطر بسپرینش، بهتره از اون اسم صرف نظر کنین. بعضی وقت ها اونقدر تایپ کردن اسم یه سایت هایی سخته یا آدم به اشتباه میندازه که بیخیالش میشیم، یا ترجیح می دیم اولین اسم مشابه به اون سایت که میاد را باز کنیم و ببینیم. پس حتماً موقع انتخاب اسم ، به آسونی تایپ کردنش هم فکر کنین.

۴. پسوند com. را فراموش نکنید

پسوند های رایج و زیادی مثل ir. و org. وجود داره که می تونین بعد از نام دامنه، به آدرس سایت اضافه کنین اما پسوند .com را بیشتر مردم می شناسن و نسبت به بقیه پسوند ها بین مردم رایج تر شده.

۵. اسم پشنهادی برای وبسایت = نام و برند تجاری

نام دامنه شما، برند و معرف کار و هدف شما هست. دیدین یه وقتایی از روی اسم بعضی از سایت ها، میشه سریع حدس زد که درباره چی هست و چه کمکی میتونه بهمون بکنه. شما هم سعی کنین اسم سایتتون را به نحوی انتخاب کنین که مثل یه برند تجاری باشه و با شنیدنش به راحتی یه پیش زمینه ذهنی از محتوای سایت به کاربر بده.

۶. بهترین اسم پیشنهادی برای سایت = کوتاه ترین اسم

اگر نمی تونین یه اسم خاص و به یاد موندنی انتخاب کنین، پس حداقل از ترکیب بیش از دو کلمه برای ساختن اسم سایت استفاده نکنین. ترکیب دو کلمه اغلب نام هایی را می سازن که به راحتی در حافظه می مونه مثل LifeHacker.com :
راستی اگر از مخفف کردن برای ساختن اسم استفاده کنین، قطعاً اسمی به یادموندنی نمیشه.

۷. عدد و علامت های اضافی ممنوع!

اعداد و علامت هایی مثل خط تیره (-) خیلی گیج کننده هست و اصلاً ممکنه با زدن یه عدد یا علامت اشتباه توسط کاربر، به سایت دیگه ای وارد بشن.

۸. اسم پیشنهادی برای سایت = به روز ترین و ماندگارترین اسم

به طور شخصی هر کدوم از ما دنبال به روز ترین و مدرن ترین مبحث ها و اسم ها هستیم و یادمون میمونه. وقتی یه اسم برای سایت انتخاب کردین، حواستون به این هم باشه که فقط این اسم و این سایت واسه امروز و فردا نیست! اگر کلی هزینه های پولی و زمانی برای طراحی سایت صرف کردین، پس قطعاً هدفتون اینه که برای یه مدت طولانی و توسط نسل های مختلفی از سایت شما استفاده بشه. پس یه اسم انتخابی برای سایت ، باید به روز، ماندگار و مرتبط و قابل فهم برای همه سن ها باشه.

۹. با نام دامنه سایت خود ازدواج کنید!

میدونم که فکرتون الان درگیر ازدواج شده که چه ارتباطی با اسم پیشنهادی برای سایت داره؟ منظورم اینه که حتماً اسمی که برای سایت انتخاب می کنید را باید دوسش داشته باشین. می دونین چرا؟ چون اگه چندسال بعد تصمیم گرفتید که دوباره اسم پیشنهادی برای سایت تغییر بدین؛ زمان، پول، برندسازی و رتبه بندی سایت را از دست میدین. ما اصلاً بهتون توصیه نمی کنیم وقتی که برای مدت زمان قابل توجهی سایت شما زنده و فعال شده، نام دامنه را تغییر بدین.

دامین پیشنهادی سایت

بهترین اسم پیشنهادی برای سایت

شمایی که حتماً زمان و پول زیادی صرف طراحی سایت کردین و میخواین به نتیجه دلخواهتون برسین، پس بهتره یه زمان کافی هم برای انتخاب نام دامنه یا همون اسم سایت داشته باشین. اهمیتش خیلی زیاده اما اصلاً کار سختی نیست اگه:

۱. یه اسم خاص و ویژه برای سایت خودتون انتخاب کنین.

۲. یکم خلاق باشین و وقت بزارین تا جای کلماتی که توصیف کننده کارتون هستن را جا به جا کنین، تا یه اسم جذاب برای سایت بسازین.

۳. یادتون بمونه خیلی باید راحت و آسونه تایپ بشه.

۴. حواستون باشه به انتخاب پسوند های بعد از نام دامنه باشه!

۵. سعی کنین اسم پیشنهادی برای سایت را تبدیل به یه برند و مارک خاص تجاری کنین.

۶. تا جایی که میتونین یه اسم مختصر و مفید ایجاد کنین.

۷. بهتره که فکر گذاشتن عدد و علامت های عجیب و اضافی واسه اسم سایت را از سرتون بیرون کنین!

۸. میدونیم که این روزا همه از دنیای تکنولوژی و اینترنت استفاده می کنن. پس نام دامنه شما باید واسه همه قابل فهم و حفظ کردن باشه تا ماندگار بمونه.

۹. در آخر اینکه شما باید اول از انتخاب اسم پیشنهادی برای سایت ، راضی و خوشحال باشین، بعد دیگران!

 

منبع : https://pmpr.ir/how-choose-domain-name/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۵۴
milad gh