Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

مشخصات بلاگ

The purpose of the review and the introduction of the world's best and most profitable sites.
These sites are monitored by our team every day. We are here to introduce monetized sites through digital currencies in the world

۲۱ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ

اجاره آپارتمان مبله در تهران

هر فردی به دلیل های مختلف ممکن است در زمان های مختلف به شهر های گوناگون ایران سفر کند . یکی از شلوغ ترین و پر رفت و امد ترین شهر های کشور ایران ، شهر تهران است که هر ساله و در هر فصلی افراد بسیار زیادی را به خود جذب می کند . یکی از بهترین راه ها برای اسکان و اقامت در این شهر بزرگ و پر جمعیت که از نظر مالی نیز به صرفه و مناسب باشد اجاره آپارتمان مبله است .

اجاره آپارتمان مبله در تهران نیازمند توجه به موارد گوناگونی می باشد که ما در ادامه مطلب برای افزایش آگاهی شما به طور خلاصه و مختصر به ان ها اشاره می کنیم .

نکات حائز اهمیت در اجاره آپارتمان مبله در تهران :

. یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به ان در حین اجاره آپارتمان مبله در تهران توجه شود ، میزان توانایی افراد برای پرداخت اجاره می باشد . در شهر تهران واحد های مبله بسیار زیادی قرار دارد که به دلیل قرار گیری در مکان های متفاوت یا به دلیل امکانات موجود در داخل آن منزل ، قیمت های اجاره ان ها بسیار متفاوت می باشد . اگر افراد در هنگام اجاره آپارتمان مبله به این نکته مهم که تا چه میزان تمایل دارند به خرج کردن در سفر خود بپردازند توجه کنند سفر بسیار احت و آرم تری را بدون دغدغه تجربه خواهند کرد .

. یکی دیگر از نکته هایی که در این مطلب باید به آن اشاره شود این موضوع می باشد که بسیاری افراد نه به دلیل سفر کردن که به دلیل های خاصی چون استفاده از بیمارستان ها و امکانات پزشکی ، انجام کار های اداری و شغلی ، انجام دادن ماموریت های حرفه ای و شغلی و .. به سفر به این شهر بزرگ می پردازند که در این حالت باید به این نکته توجه خاص کرد که در اجاره اپارتمان مبله هر چه منزل مورد اجاره شما در نزدیکی محل مورد نظر شما باشد شما با راحتی بیشتری می توانید به انجام فعالیت های شغلی و حرفه ای خود بپردازید . این مورد به خصوص در شهری چون شهر تهران که دارای ترافیک های بسیار زیاد و جمعیت زیاد می باشد از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است و شما در صورت توجه به این نکته سفر بهتری را تجربه خواهید کرد .

. بسیاری از افراد در هنگام سفر به شهری دیگر تمایل دارند تا با استفاده از ماشین خود و با وسیله نقلی شخصی خود به سفر کردن بپردازند .افرادی که با استفاده از وسیله نقلیه شخصی خود به شهر تهران می آیند باید به این نکته بسیار توجه کنند که خانه اجاره شده دارای پارکینگ باشد یا اگر دارای پارکینگ نیست در جلوی درب خانه محوطه ای برای پارک کردن ماشین وجود داشته باشد تا سفر بهتری را تجربه کنند و نسبت به امنیت وسایل شخصی خود نگرانی نداشته باشند .

. یکی دیگر از نکته هایی که قابل ذکر است این نکته می باشد که اگر فردی بدون وسیله نقلیه شخصی و از طریق قطار یا اتوبوس یا هواپیما به این شهر آمده است بهتر است که خانه مبله خود را در نزدیکی ایستگاه های وسیله نقلیه عمومی و در نزدیکی خیابان های اصلی اجاره کند . این ویژگی به شما کمک می کند تا شما بتوانید با راحتی و آسایش بیشتری به وسیله مترو ، بی آر تی ، اتوبوس ، تاکسی و .. به سفر در شهر بپردازید .

. تعداد افرادی که با یک دیگر به سفر به تهران رفته اند هم چنین باید به مساحت خانه ای که مورد اجاره قرار می دهند توجه داشته باشند . مساحت و تعداد اتاق خواب های موجود در منزل باید با توجه به تعداد نفرات انتخاب شود تا در هنگام رزرو منزل با دشواری و مشکل رو به رو نشوند شما عزیزان میتوانید با اجاره خانه مبله در تهران از این موارد بهره مند شوید

نکاتی که در داخل این مطلب به صورت بسیار فشرده و خلاصه ذکر شد از جمله مواردی بود که توجه به ان ها موجب می شود شما سفر راحت تر و آرام تری را در داخل تهران تجربه کنید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۸ ، ۱۵:۰۱
milad gh

با آپلود فایل‌های بخش رسانه وردپرس و فروشگاه فایل ووکامرسی در فضای ذخیره ‌سازی ابری به راحتی میتوانید تصاویر مطالب، فایل‌ها، ویدیوها و محصولات دانلودی فروشگاه فایل با سرعت بیشتری در دسترس کاربران ‌سایت قرار گیرد.

در فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان، پارتیشن‌های شخصی و پارتیشن‌های حرفه‌ای بر روی یک زیرساخت یک‌پارچه ابری به شما داده می‌شود. اگر ‌سایت شما عکس های زیادی را شامل می‌شود، استفاده از پشتیبان به بیشتر شدن سرعت لود و سئوی سایت شما کمک می‌کند.

مزایای ذخیره‌ساز ابری پشتیبان:

1-کاهش هزینه‌ی پهنای باند و میزبانی وب سایت

شما می‌توانید برای یک سرویس میزبانی با کیفیت و امن‌تر بیشتر هزینه کنید در عین حال که فایل‌هایی که بیشترین فضا را در  سایت به خود اختصاص می‌دهند، در یک کلود استوریج (Cloud Stprage) یا ذخیره‌ساز ابری نگهداری می شود با سرعت بیشتری به دست مخاطبان سایت می‌رسند.

2-قرار دادن محتوا و محصولات دانلودی با سرعت بیشتر

با بارگذاری فایل‌های وب‌سایت در یک زیرساخت رایانش ابری شما می توانید به منابع بی نهایت جمعی از سرورها که در کشورها و دیتاسنترهای مختلفی وجود دارند دسترسی داشته باشید. فایل‌های شما در نسخه‌های زیاد و متعدد و در یک زیرساخت ابری یک پارچه ذخیره می‌شود. به این صورت هم ماندگاری و هم امینت فایل‌های شما تضمین می‌شود و به صورت هوشمند سریع‌ترین نسخه به نزدیک‌ترین درخواست تعلق می گیرد و سرعت لود صفحات سایت شما افزایش می یابد.

3- کاهش چشمگیر هزینه‌ی ذخیره‌سازی فایل‌ها

هاست وردپرسی که مناسب سایت شماست قطعا باید مشخصات عالی و والایی داشته باشد به عنوان مثال اکثر سرویس‌های میزبانی برتر وردپرس برای پاسخ گویی به پایگاه‌های داده بزرگ تجهیز می‌شوند و از دیسک‌های پر سرعت NVME استفاده می‌کنند. در این صورت باید هزینه‌ی زیادی برای یک سرویس میزبانی مخصوص وردپرس بپردازید.

به سادگی می‌توانید یک هاست دانلود انتخاب کنید اما این کار هم  فقط دردسرهای شما را زیاد می کند و ذره‌ای از هزینه‌های شما را کاهش نمی دهد. ولی در یک زیرساخت مبتنی بر رایانش ابری مانند پشتیبان دیگر نیازی به سیستم‌های سرور متداول همیشه روشن و فعال نیست. در پشتیبان بی‌نهایت ابر یا ابرافزار آماده وجود دارند که تا فراخوانی نشوند شروع به کار نمی‌کنند و در نتیجه هزینه‌ای برای پشتیبان و کاربر پشتیبان نخواهد داشت. بدین‌ترتیب هاست دانلود ابری پشتیبان می‌تواند هزینه های سایت شما را تا بی‌نهایت در شرایط عملیاتی و پیچیدگی کاهش دهد.

افزونه برای ابری کردن وردپرس 

در ذخیره‌ساز ابری پشتیبان، یک افزونه کاربردی وردپرس ، در حال پیشرفت است. با نصب این افزونه خواهید توانست هنگام استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای انتخاب کنید محتوای رسانه ای شما شامل فایل، تصاویر و ویدیوها در فضای ابری پشتیبان ذخیره‌سازی شوند.

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان علاوه بر لینک مستقیم دانلود، امکان ساخت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار را دارد. این امکان، در افزونه وردپرس پشتیبان با افزونه فروشگاه ووکامرس همگام شده است. بنابراین می‌توانید فایل‎‌های فروشگاه فایل خود را که با ووکامرس کار می‌کند به جای هاست اصلی در پشتیبان نگهداری کنید و از خاصیت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار برای محصولات دانلودی خود استفاده کنید.

متصل شدن پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان به وردپرس

اول با جستجوی کلمه Poshtiban در مخزن افزونه‌های وردپرس افزونه پشتیبان را یافته و نصب نمایید. بعد از نصب «پشتیبان» به منوی اصلی مدیریت وردپرس شما اضافه خواهد شد. بعد به سایت پشتیبان مراجعه و در پنل وب پشتیبان ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام به داشبورد پنل وب پشتیبان هدایت خواهید شد. پس از ورود برای استفاده از خدمات حرفه‌ای و اتصال وردپرس خودتان به پشتیبان باید یک پارتیشن حرفه‌ای بسازید. برای این کار فقط کافیست کیف پول پشتیبان خود را یک یورو شارژ کنید. توجه امکان پرداخت به ریال از طریق درگاه آنلاین بانک پاسارگاد وجود دارد.

 
بعد با کلیک روی سبد خرید آپشن های خرید پارتیشن حرفه‌ای و شخصی را می بینید با انتخاب آپشن پارتیشن حرفه‌ای (pro) و انتخاب کشور مورد نظر 
بر روی ایجاد پارتیشن کلیک کنید.

نحوه پرداخت هزینه پارتیشن حرفه‌ای به صورت Pay as you go یا پرداخت به اندازه میزان مصرف شماست و بعد از پایان یک ماه به میزانی که فایل ذخیره کرده و پهنای باند خارجی مصرفی از اعتبار کیف پول پشتیبان شما کم خواهد شد.

بعد از سفارش پارتیشن می‌توانید دامنه

اختصاصی را روی دامنه تعریف کنید یا از زیردامنه‌ای مختص شما که پشتیبان داده استفاده کنید. بعد باید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان را به وردپرس‌ خود اتصال دهید.

برای اینکه این پارتیشن را به سایت وصل کنید حتما باید کلید دسترسی را دریافت کنید. روی منوی سه نقطه کنار پارتیشن حرفه‌ای کلیک کنید تا پنجره تنظیمات پارتیشن نمایش داده شود. روی علامت نمایش مقابل Access Kay کلیک کنید و کلید دسترسی پارتیشن را کپی کنید. بعد از اینکه کلید دسترسی را دریافت کردید و در منوی اصلی وردپرس به پشتیبان > تنظیمات رجوع کنید در بخش تنظیمات افزونه وردپرس در سربرگ عمومی در قسمت کلید دسترسی، کلید دسترسی پارتیشن حرفه‌ای خود را وارد کنید.

 
همچنین می‌توانید زیردامنه خود را بر روی پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان تنظیم نمایید تا لینک های دانلود و عکس های وب‌سایت شما بر روی آدرس اینترنتی منتشر شوند.

رسانه و مسیر آپلود 

در قسمت رسانه‌ها مسیر آپلود خود را مشخص کنید. شناسه آپلود نیز به صورت اتوماتیک تولید می‌شود و نیاز ندارید که کاری به آن داشته باشید.

بنابراین برای بارگذاری فایل‌ها هنگامی که در قسمت تعریف محصول یا برگه‌ها یا نوشته‌ها هستید با استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای پنجره آپلود وردپرس باز خواهد شد که با انتخاب گزینه‌ بارگذاری در پشتیبان فایل‌های بخش رسانه‌ی وردپرس در پارتیشن ابری پشتیبان شما ذخیره و از آنجا نمایش داده می‌شود.

نحوه پشتیبان‌گیری

در این بخش نیز باید مسیر آپلود فایل‌های پشتیبان را معلوم کنید. این قسمت در سرویس پشتیبان شما با عنوان backup لحاظ شده و همه فایل‌ها در آن قرار می‌گیرد.

قسمت لیست آپلودهای ریموت

این قسمت به فایل‌هایی مربوط است که در خارج از سایت به عنوان مثال در دراپ باکس آپلود شده، می‌توانید آن را طی فرآیندی به سادگی به پشتیبان انتقال دهید. آموزش آپلودهای ریموت در بلاگ پشتیبان موجود می باشد.

قسمت تنظیمات افزونه پشتیبان برای فروش فایل با ووکامرس

این قسمت مربوط به محصولات، فروشگاه ووکامرسی است. برای این بخش نیز پوشه‌ای در فضای ابری شما ایجاد شده، در قسمت «زمان فعال بودن» لینک مخفی که پس خرید برای شما ایجاد شده است را تعیین ‌کنید. برای یادگیری بیشتر و آموزش با فروش فایل می‌توانید از راهنمای سایت پشتیبان استفاده کنید و فروش فایل را با پارتیشن رایگان پشتیبان که سریع بعد از ثبت نام برای شما ایجاد شده تست کنید.

نتیجه گیری 

استفاده از یک ذخیره‌ساز ابری که جایگزین هاست دانلود است مزایای زیاد دیگری غیر از افزونه وردپرس پشتیبان دارد. شما امکان دسترسی از طریق پنل وب پشتیبان، اپلیکیشن موبایل، واسط خط فرمان و API پشتیبان به فایل‌های خود فراهم شده است. اگر توسعه دهنده وب و وردپرس هستید با استفاده از API پشتیبان می‌توانید شخصی‌سازی‌ها و افزونه‌های مخصوص برای خود تولید کنید و از ساپورت کامل تیم توسعه پشتیبان بهره‌ ببرید.
اما یک مزیت دیگر روی آوردن به سرویس‌های ابری هزینه‌ بسیار پایین‌تر و دریافت خدمات بسیار است. همین دلیل خوبی است که تا سال 2025 بیشتر از 77 درصد کسب‌کارهای آنلاین و آفلاین خدمات فناوری اطلاعات و زیرساخت خود را به زیرساخت‌های ابری عمومی یا زیرساخت ابری اختصاصی انتقال خواهند داد.

شما نیز با اتصال به استوریج ابری پشتیبان، راه ابری شدن سایت وردپرسی خود را شروع کرده اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۹۸ ، ۲۰:۰۶
milad gh
پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی هماهنگ نمودن رنگ‌ها و اشیاء موجود در یک فضا به صورت کاملا هنرمندانه می‌باشد که این امر مستلزم در اختیار گرفتن دانش و مهارت‌های مختلف است.

مواجهه با انواع دکوراسیون داخلی سبب بروز احساسات مختلف در انسان می‌شود. احساسات با توجه به نوع طراحی داخلی فضا می‌توانند بسیار متفاوت باشد. همانطور که می‌دانیم فضای اطراف بر زندگی ما بسیار تاثیر‌گذار است. بنابراین نحوه دیزاین دکوراسیون داخلی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در حالت کلی طراحی داخلی در ایجاد خانه‌های آرامش‌بخش از طریق دیزاین دکوراسیون منزل و محل کارهای بسیار منعطف و دل‌انگیز کاربرد دارند. این تنها بخشی از کاربردهای گسترده دکوراسیون می‌باشد. همانطور که می‌دانیم یک فضا باید بتواند تمام نیازهای کاربران را فراهم نماید و فراهم نمودن چنین شرایطی بستگی به نوع دکوراسیون فضا دارد. در حالت کلی نحوه نورپردازی فضا، چیدمان صحیح مبلمان و استفاده صحیح از رنگ‌ها بر طبق اصول زیباشناسی در شکل‌گیری یک دکوراسیون داخلی بسیار کارآمد و در عین حال زیبا، کمک شایانی می‌کند. در حالت کلی می‌توان گفت طراحی داخلی نوعی بازسازی و نوسازی محسوب می‌شود زیرا تمامی چیدمان ها بر طبق اصول اساسی و کاملا زیباشناسانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و وسایل و اجزاء اضافه حذف خواهند شد.

بهتر است هنگام طراحی دکوراسیون داخلی از افراد حرفه ای کمک بگیرید، برخی از افراد در این زمینه مرتکب اشتباه شده و از افراد آماتور استفاده می کنند. استفاده از افراد کاربلد و حرفه ای بازده مناسبی خواهد داشت و از این رو تیم کارشناسی کیلا جهت انجام مشاوره و اجرای هرگونه دکوراسیون آماده خدمت رسانی بشما خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ دی ۹۸ ، ۲۰:۴۰
milad gh
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ب.ظ

قیمت خانه در کانادا

کانادا جمعیت مهاجرتی خود را از مجموع ۱۹۵ کشور دریافت می‌کند که از مهم‌ترین آنان می‌توان به مهاجرانی از کشور ایران اشاره کرد. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند به کشور های مختلف سفر کنند و برای تحصیل و زندگی در آن جا ساکن شوند. تنها چیزی که با وجود شرایط دیگر حتی مانع فکر کردن این افراد به رفتن میشود بحث هزینه های زندگی و هزینه مسکن است. در حالی که با پیگیری دقیق هزینهها و مخارج و آگاهی از آن ها شاید بهتر بتوان تصمیم نهایی را گرفت. در این گفتار سعی می کنیم تا اطلاعاتی دربارهی  مسکن در کانادا و نحوه خرید ملک در کانادا ، دلایل خرید ملک در کانادا  ، اجاره خانه در کانادا و  مزایای خرید ملک در کانادا و … در اختیارتان قرار دهیم. 

اجاره یا خرید مسکن در کانادا

بحث همیشگی اجاره کردن خانه در کانادا یا خریدن ملک در کانادا از دغدغه های اصلی مهاجرانی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند است. از نگاه بسیاری خرید مسکن در کانادا سرمایه گذاری مطمئنی محسوب میشود. در بازار مسکن کانادا قیمتها و نرخ بهره همچنان در مقایسه با دیگر کشورها پایین است و از سوی دیگر هزینه ی خرید خانه در کانادا نزدیک به اجاره خانه در کانادا است. نباید فراموش کنیم میزان بازگشت سرمایه در بازار مسکن به مراتب بیشتر از بازار بورس است و از نگاه بسیاری خرید مسکن سرمایه گذاری مطمئنی محسوب می شود. و از طرفی اگر ملک را اجاره کنید، مالیات پرداخت نمی کنید. مالیات بر املاک توسط صاحبان املاک در کانادا پرداخت می شود و می توانید با سرمایه ی خود در پروژه های دیگر شرکت کنید و یا  هزینه ماهانه خود را کاهش دهید.

میزان هزینه های اجاره یا خرید مسکن در کانادا:

هزینه های اجاره خانه در ونکوور یا اجاره مسکن در تورنتو و یا قیمت آپارتمان در استان های مختلف کانادا متفاوت می باشد که در مرکز شهر و یا حومه بسته به نوع ساختمان و تعداد اتاقها متغیر است. به طور کلی قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهرحدودا ۴،۵۰۰۰۰ دلار میباشد که میتوانید با توجه به این قیمت حدود اجارههای خانه در کانادا را نیز بدست آورد. 

به صورت میانگین اگر بخواهید یک خانه ی مبله در یک آپارتمان درکانادا اجاره کنید حدودا 1200 دلار در ماه و یک خانه ی 2 خوابه ی کامل و خوب در یک آپارتمان 1600 دلار در ماه و یک خانه ی 3 خوابه در آپارتمان 1800 دلار در ماه می باشد. همچنین اگر بخواهید یک خانهی ویلایی در کانادا اجاره کنید اجارهی آن بیش از 2000 دلار در ماه است. 

بسیاری  از ما زندگی‌ در خانه اجاره‌ی را تجربه کردیم، مشکلاتی مثل نظارت صاحب خانه، عدم آزادی تمام در خانه، و بسیاری موارد آزار دهنده دیگر وجود دارند که افراد تمایلی به اجاره نشینی ندارند. به عنوان مثال: بیشتر خانه‌های اجاره‌ی کیفیت استانداردی ندارند. 

اگر شما فکر می‌کنید فقط یه دوره کوتاه مثلا یک یا دوساله در یک شهر هستید و از خرید خانه در کانادا صرف نظر کنید باید گفت  می‌توان با خرید یک مسکن در کانادا با قابلیت اجاره دادن خوب، یک سرمایه گذاری باصرفه حتی در کوتاه مدت انجام داد.

انواع مسکن در کانادا

متداولترین نوع خانه های کانادا، خانه های مستقل یا خانه های دوپلکس (Duplex) است. شما همچنین می توانید نسبت به خرید آپارتمان در کانادا (condo)  اقدام نمایید که این موضوع پیش شرطی دارد، خرید کاندو ها از افراد خاص و 3 الی 4 سال زودتر از زمان تحویل سبب می شود تا چیزی حدود 20 درصد از هزینه ها کاسته شود. اما این نکته را باید گفت که تمامی هزینه پیش خرید را باید به طور یک جا و در همان روز پرداخت کنید. اما این نحوه خرید کاندو سبب می شود تا بین 5 تا 30 درصد کمتر هزینه شودو نوع دیگر مسکن در کانادا خانه های به هم چسبیده(town house) است.

البته ممکن است قیمت یک کاندو از قیمت یک خانه در کانادا گرانتر باشد. در کانادا اکثر آپارتمانها معمولا برای اجاره مورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت خرید مسکن در کانادا:

بهره مندی از شرایط بازار مسکن در کانادا: خرید هر خانهای‌‌ در طولانی مدت سود آور است، ولی‌ اگر شما خانه خود را در شرایط رکود بازار مسکن بخرید، سود شما حتى در کوتاه مدت هم تضمین شده است و در طولانی مدت سود بسیار بالاتری نصیبتان خواهد شد..

خرید خانه در کانادا مزایایی دارد، خرید مسکن در کانادا  علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری است، بطور همزمان امکان پس انداز برای شما و خانواده تان را فراهم می نماید.

در آغاز سال ۲۰۱۰ ، میانگین قیمت هر خانه در مونترال در حدود ۲۵۹.۰۰۰ دلار و میانگین قیمت خانه در سطح ملی کانادا در حدود ۳۲۹.۰۰۰۰ دلار بوده است. در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، قیمت خانه در ونکوور و تورنتو افزایش یافت. در ادامه متوسط قیمت خانه در تورنتو در سپتامبر سال ۲۰۱۸، در مقایسه با قیمت خانه در همین ماه در سال ۲۰۱۷، با ۲ درصد کاهش همراه بوده است.  متوسط قیمت خانه در ونکوور، در سپتامبر سال ۲۰۱۸ در مقایسه با قیمت خانه در همین ماه در سال ۲۰۱۷، ۲٫۲ درصد، افزایش یافته است. باید گفت تغییرات قیمت مسکن بستگی به روند بازار دارد.

نرخ سود بانکی‌: کم بودن نرخ سود بانکی‌ یعنی‌ کم بودن سودی که شما به بانک می‌‌پردازید و پول بیشتری در جیبتان خواهد ماند. خیلی‌ زمان دوری نبود که نرخ سود حدود ۵ تا ۶ در صد بود، و این کم بودن به این معنی‌ نیست که تا همیشه نرخ‌ها کم خواهد بود. دراین روزها نرخ سود بانکى رو به افزایش است ولى همچنان این نرخ ها کم محسوب مى شوند.

سرمایه گذاری:  اقدام به خرید خانه سرمایه گذاری برای داشتن یک خانه در میانسالی و بهره مندی بعد روانی و آرامش در زندگی است تا وقتی‌ شما مستأجر هستید، شما وام مسکن صاحب خانه خود را می‌پردازید وسرمایه ی شما به شما برنخواهد گشت و همواره از نظر روانی تحت فشار خواهید بود.

توجه داشته باشید که با هر بودجه ای‌‌ می‌توان اقدام به خرید خانه کرد و با پیدا کردن خانه مناسب و با قیمت مناسب سود را هم مى توان تضمین کرد.

اخذ اقامت موقت با خرید ملک در کانادا:

خرید ملک در کانادا به مانند دیگر کشورها یکی از متداولترین روش های اخذ اقامت موقت در این کشور خواهد بود. البته بسته به نوع خانه، متراژ و منطقه مورد نظر جهت خرید قیمت خرید ملک در کانادا متفاوت می باشد. مردم کانادا تمایل به زندگی در خانه های ویلایی و مستقل دوبلکس دارند. و آپارتمان ها در کانادا بیشتر برای اجاره می باشد. با توجه به اینکه خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت موقت این کشور خواهد شد میتواند یک فرصت ایجاد کند که افراد متقاضی خرید ملک در کانادا به واسطه این روش وارد این کشور شوند. و اقدام به سرمایه گذاری نمایند البته خرید می تواند امکان پس انداز سرمایه را برای فرد متفاضی خرید ملک در کانادا و خانواده فراهم می نماید. البته لازم به ذکر است قوانین در سراسر دنیا(در خصوص مالکیت افراد خارجی) برای خریداران خارجی که در کانادا ملک خریداری میکنند به تابعیت آنها ارتباطی ندارد. حتی شهروندان کانادا که بیشتر از یک سال است که در خاک کانادا حضور ندارند و در خارج از کانادا سکونت دارند آنها هم میتوانند در کانادا ملک خریداری نمایند. کانادا پذیرای همه افراد خارجی است که از سرتاسر دنیا میخواهند در کانادا ملک خریداری کنند هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد و حتی به نوع ملکی که خریداری میکنند هم ندارد.

تسهیلات خرید خانه در کانادا با نام مورکیج یا وام دوم مسکن در کانادا:

در گفتار فوق دربارهی خرید ملک در کانادا تلاش کردیم تا حد توان اطلاعات جامعی، در باب تهیه ملک در کانادا در مطرح کنیم.  تا در صورت تمایل به خرید ملک در کانادا و یا اجاره خانه در کانادا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. خرید خانه در کانادا،  برای مهاجران بسیار آسان است و گزینه ای مناسب برای افرادی که در طول زمان در کشور کانادا زندگی می کنند. کانادا دارای یک سیاست باز  برای مالکیت خارجی (اگر ما تابع یا مقیم کانادا نباشیم)ارائه داده  است که وام دوم مسکن (مورکیج) از جله آنها است. و دیگری قیمت مقرون به صرفه ملک است، به طور کلی  از محاسن خرید مسکن در کانادا قیمت  پایین تر آن از سایر مقاصد جهانی است. 

Mortgage یا وام دوم مسکن 

 اصطلاح عامیانه رهن ملک که در بین مشاورین املاک خیلی مرسوم است و زیاد شنیده می‌شود، در زبان انگلیسی به بصورت « Mortgag» نوشته می‌شود، که «مورگیج» تلفظ می‌شود. بطور کلی مشاورین املاک انگلیسی زبان به رهن املاک Mortgage می گویند. کلمه Mortgage در فارسی معادل‌های گرو، رهن، گرونامه و گرو گذاشتن را دارد. در کانادا به وام مسکن Mortgage میگویند. یعنی وامی که در مقابل آن ملکی ( که همان منزل خریداری شده است)، به گرو گذاشته شده است. این وام توسط بانک ها و یا مؤسسات مالی Financial Institutions  توسط افراد مورگیج بروکر برای متقاضی تهیه میشود. به طور کلی چون وام مسکن به ازای گرو گذاشتن یک ملک پرداخت می شود بانک ها و مؤسسات مالی Financial Institutions در چارچوب قوانین موجود،  نسبت به پرداخت این نوع وام ها تمایل نشان می دهند.

آیا فرد غیر کانادایی می تواند وام مسکن بگیرد؟

بله میتواند. به طور معمول یک فرد خارجی می تواند برای خرید مسکن تا ۶۵ درصد بهای مسکن را وام بگیرد. از آنجا که وام مسکن در ازای گرو گذاشتن مسکن نزد وام دهنده صادر میشود، خیلی از بانک ها در صورتی که حداقل ۳۵ درصد بهای مسکن توسط مشتری پرداخت شود از پرداخت الباقی به صورت وام ابا ندارند. با این حال نظر به آنکه اکثر افراد خارجی به طور معمول سابقه مالی و اعتباری Financial and Credit History در کانادا ندارند، این امر یک واسطه معتبر (نظیر شرکت های بین المللی متخصص در دریافت وام برای افراد خارجی) می طلبد. 

 

منبع:https://melk.ca/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۸ ، ۲۱:۰۲
milad gh


شما برای این که بتوانید محتوای موردنیاز کسب و کار خود را تولید کنید، چندین انتخاب دارید که یکی از آن‌ها گرفتن خدمات از یک شرکت تولید محتوا است. در این مطلب به طور مفصل توضیح می‌دهیم که چگونه یک تیم تولید محتوا برای خود انتخاب کنید، تا محتوای با کیفیت و به‌روزی برای شما ایجاد کنند.

اول از هر چیز این نکته را گوشزد می‌کنیم که هیچ اجباری نیست با گروه‌های تولید محتوا کار کنید. شما خودتان هم می‌توانید کار تولید محتوای کسب و کارتان را انجام دهید؛ ولی باید تخصص لازم را در این زمینه را کسب کنید.

شما در انتخاب تولید کننده محتوا گزینه‌های متفاوتی پیش رو دارید:

1 - شرکت‌ تولید محتوا

گروهی از افراد حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا افرادی از قبیل: کپی رایتر، مترجم، ویراستار، عنوان نویس، بارگذاری کننده در سایت، مدیر محتوا، استراتژیست محتوا و هستند. همین تیم‌های تولید محتوا به دو دسته تقسیم می‌شوند:

الف در یک مکان ساکن هستند، ساعت کاری مشخصی در شرکت دارند و به صورت فیزیکی باید حضور داشته باشند.

ب همگی دورکار هستند و کارهایشان را در محل کار شخصی یا منزل خود انجام می‌دهند.

2 - استخدام تولید کننده محتوا

در این روش یک یا چند متخصص تولید محتوا را در شرکت خود استخدام می‌کنید، تا فقط برای شما تولید محتوا انجام دهند.

3 - استخدام فریلنسر یا دورکار تولید محتوا

در این روش یک یا چند متخصص تولید محتوا به صورت غیرحضوری کار شما را انجام می‌دهند.

حالا که با انواع روش‌های استخدام متخصص تولید محتوا آشنا شدید، باید بگوییم که در این مقاله فقط با مورد اول کار داریم و می‌خواهیم به طور کامل توضیح ‌دهیم که چگونه یک شرکت تولید محتوای عالی انتخاب کنید.

تعریف کامل شرکت تولید محتوا

این نوع شرکت‌ها، هیچ تفاوتی با شرکت‌های دیگر ندارند و همه اجزای اصلی مثل مدیر، معاون، کارمندان و را دارا هستند. در واقع این شرکت‌ها را گروهی از افراد تشکیل می‌دهند که هر کدام از آنها مسئولیتی را در تولید محتوا بر عهده دارد. فقط تفاوت شرکت‌های تولید محتوا با سایر شرکت‌ها در این است که حول یک تخصص خاص فعالیت می‌کنند.

حالا بیایید با هریک از وظایف اعضای اصلی در شرکت‌های تولید محتوا آشنا شویم.

مدیر شرکت

وظیفه مدیر شرکت این است که فعالیت‌ها و سیاست‌های کلی را جهت ‌دهد. این فرد درباره هرکدام از تخصص‌های تولید محتوا آگاهی لازم دارد؛ ولی کار جزئی انجام نمی‌دهد. مثلاً ویراستاری بلد است، ولی هیچ وقت زمانش را صرف ویراستاری یک متن 5 هزار کلمه‌ای نمی‌کند. مدیر شرکت، باید در زمینه‌های رهبری، تبلیغات، فن مذاکره، مدیریت بودجه و هزینه‌ها، تولید محتوا، کپی رایتینگ، ویراستاری و آگاهی و تسلط مورد نیاز را داشته باشد.

استراتژیست محتوا

قبل از معرفی وظیفه ایشان باید بدانید که استراتژی محتوا چیست؟ به طور خلاصه نقشه حرکت تولید محتوا از صفر تا صد یعنی روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و حتی پنج ساله را تعیین می‌کند. همچنین تعداد، نوع و زمان بارگذاری محتواها را تعیین می‌کند.

استراتژیست محتوا با توجه به بودجه، نوع محتوا و نکات مهم دیگری که مربوط به تولید محتوا است، استراتژی محتوای سایت را تعیین می‌کند. باید بگوییم که استراتژیست محتوا یکی از کلیدی‌ترین مشاغل در حوزه تولید محتوا است. زیرا با استراتژی محتوا همیشه می‌دانید چه هدفی دارید، کجا هستید، چقدر با هدف‌هایتان فاصله دارید. به طور کلی مثل یک نقشه در کنار شماست، تا راهتان را گم نکنید.

مترجم

بعضی از سایت‌ها به دلیل موضوعاتی که دارند، احتیاج است در آنها محتوای ترجمه شده قرار بگیرد. البته به این آسانی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. چون بعد از ترجمه کلی تغییرات بر روی محتوا انجام می‌شود تا محتوا آماده انتشار شود. روال کار به این صورت است که موضوع به مترجم داده می‌شود و با توجه به موضوع و کلیدواژه، مطلب مورد نظر را تهیه می‌کند.

تولید کننده محتوا

این فرد با استفاده از منابع مختلف محتوای موردنظر شما را تولید می‌کند. این فرد تخصص خوبی روی جمله بندی‌ها، عنوان‌ها، مقدمه، پایان بندی، داستان سازی و دارد. یکی از مواردی که تولیدکننده محتوا انجام می‌دهد، این است که موارد اضافی که مترجم یادداشت کرده را حذف کند. می دانید که بعضی از مطالب نه به درد جامعه ما می‌خورد و نه کارایی لازم را برای ما دارد، پس بهتر است حذف شود.

کپی رایتر

نویسنده‌ای خلاق است که در شرکت تولید محتوا فعالیت دارد و با نوشتن محتوای خود هدفی را دنبال می‌کند. هدفی که منجر به افزایش فروش خدمات و محصولات یک برند خاص می‌شود.

ویراستار

کسی است که نگارش محتوا را بررسی می‌کند و با توجه به قوانین و اصول نگارش فارسی، محتوای خود را ویراستاری می‌کند.

کنترل کننده محتوا

فردی که با استفاده از تمامی نکات (چک لیست) محتوا را به طور دقیق مطالعه می‌کند. سپس اگر مشکلی داشته باشد، آن را به مسئول مربوطه ارجاع می‌دهد، یا خودش ویرایش لازم را انجام می‌دهد.

بارگذاری کننده محتوا

شخصی که محتوای تأیید شده را در وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی به صورت تخصصی و با توجه به چارچوب‌های تعیین شده بارگذاری می‌کند.

الان متوجه شدید هریک از اعضا در فرآیند تولید محتوا چه نقشی دارند؟ بسیارخب؛ پس به مجموعه از این افراد کنار همدیگر، تیم، گروه یا شرکت تولید محتوا می‌گویند. حال امکان دارد این تعداد یکی دو نفر کمتر یا بیشتر باشند. مثلاً بعضی شرکت‌ها چندین مترجم و ویراستار دارند تا بتوانند جوابگوی مشتریان متعدد خود باشند. مسلما در تعرفه تولید محتوا نیز تفاوت دارند.

اگر می‌خواهید کار تولید محتوای خود را به یک شرکت بسپارید، باید یک سری موارد رو بدانید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. ما به جای اینکه نکات مهم رو بگوییم، می‌خواهیم دروغ‌هایی که امکان دارد از این افراد بشنوید را با شما در میان بگذاریم، تا از افرادی که در حوزه تولید محتوا کار می‌کنند، شناخت بهتری داشته باشید.

دروغ‌هایی که شرکت‌های تولید محتوا می گویند

دروغ های شرکت تولید محتوا رو با یک مثال عینی که برای خود من اتفاق افتاده شروع می‌کنم. چند وقت پیش یک سایت معروف با من تماس گرفت و درخواست همکاری داشت. از آن جایی که یک شرکت طراحی سایت و سئو بود، برایم جالب بود که بدانم چطور کار می‌کنند. به همین منظور قبول کردم و گفتم روال کاری‌تان را توضیح دهید.

گفتند که برای طراحی سایت و سئو مشتری زیادی دارند و غالباً این مشتری‌ها زمان و تخصص لازم برای تولید محتوا را ندارند. به همین خاطر یک تیم تولید محتوا تشکیل داده‌اند تا کار تولید محتوا را هم خودشان برای مشتری‌ها انجام دهند.

نکته جالب اینجا بود که با صحبت‌های بیشتر متوجه شدم که تیمی در کار نیست! فقط یک نفر از بچه‌های سئو کارشان را به عنوان مدیر تولید محتوا گذاشته‌اند. به او گفته‌اند چند نفر دورکار را پیدا کند که از سایت‌های ایرانی بازنویسی محتوا انجام دهند. سپس به هرکدام بابت هر مقاله، کلمه‌ای 20 تومن بدهد. بعد خودش کار ویراستاری را انجام دهد. به نظر شما بابت این نوع تولید محتوا چه مقداری از مشتری هزینه تولید محتوا می‌گرفتند؟ حدوداً بین 50 تا 100 تومان بابت هر کلمه!

من هم که حسابی کنجکاو شده بودم چند سؤال از آن شخص پرسیدم. گفتم برای مشتری‌ها استراتژی محتوا هم می‌نویسید؟ گفت نه! گفتم تقویم محتوا چطور؟ گفت نه! خلاصه سرتان را درد نیاورم، کار این شرکت برای تولید محتوا این بود که طبق عبارات کلیدی مدنظر مشتری با روندی که توضیح دادم، یک سری مقاله آماده می‌کردند و آن‌ها را روی سایت مشتری‌ها قرار می‌دادند. به همین راحتی هم پول می‌گرفتند و هم سایتشان را به فنا می‌دادند. جلوتر متوجه می‌شوید که چرا می گویم سایت‌ها را به فنا می‌دادند.

پس به عنوان یک متخصص توی این زمینه لازم دانستم تا جایی که در توانم هست شما را از دروغ‌هایی که شرکت‌های تولید محتوا می گویند آگاه کنم. البته این شرکت تولید محتوا نبود و فقط خودش را به جای آن جا زده بود تا بتواند از مشتری‌ها پول بیشتری بگیرد.

اولین دروغ شرکت تولید محتوا ما یک شرکت کامل و بزرگ هستیم

این که ما یک شرکت بزرگ هستیم و از صفر تا 100 کار شما، از طراحی سایت و سئو گرفته تا تولید محتوای اختصاصی و سئو روی کلیدواژه‌ها را انجام می‌دهیم، واقعاً یک دروغ است. چرا؟ خب جواب ساده‌ای دارد، تمرکز و تخصص!

یادتان هست ابتدای متن چه گفتم؟ این که یک تیم کوچک و متخصص تولید محتوا حداقل باید 7 نفر باشد. فرض کنید 7 نفر تیم تولید محتوا، 7 نفر طراحی سایت، 7 نفر هم گروه بهینه سازی و سئو باشند. اگر چنین شرکتی را دیدید، مطمئن باشید که مشتری‌های زیادی دارن. به خاطر همین ترافیک مشتری، معمولاً تمرکز کافی روی کارها ندارند. حالا با این حجم درخواست، چطوری می‌توانند برای شما تولید محتوای اختصاصی کنند؟

یک سری از دوستان اینجا جبهه می‌گیرند و نظرشون اینه که نوشتن یک محتوای 1000 کلمه‌ای حدوداً 2 ساعت زمان می‌برد و این تیم به راحتی می‌تواند روزانه کلی تولید محتوا انجام دهد. بله کاملاً درست است، چه بسا هم بیشتر! اما دوستان عزیز لطفاً کمی فکر کنید. تفاوت بین پراید 111 که مثلاً سالانه 100 هزار تا تولید می‌شود و لامبورگینی مورسیالگو که کلاً شاید تولید آن به 5 هزار تا هم نرسد، در نظر داشته باشید. کیفیت و باز هم کیفیت و در انتها هم کیفیت! بحث ما در اینجا فقط کیفیت هست.

ما در شرکت ایران محتوا برای این موضوع چه کاری انجام می‌دهیم؟

دوستانی که از ما این نوع درخواست‌ها را دارند، به شرکت‌ها و افرادی معرفی می‌کنیم که خودمان قبلاً با آن‌ها کار کرده‌ایم و اطمینان داریم که در حوزه کاری خودشان متخصص هستند. مثلاً می گوییم برای طراحی سایت به فلان شرکت بروید تا کار شما را انجام دهد. بعدش برای طراحی اپلیکیشن می‌توانید به فلان شرکت مراجعه کنید. در انتها برای کار تولید محتوا ما در خدمتتان هستیم.

دومین دروغ شرکت تولید محتوا اگر با ما کار نکنید، شکست می‌خورید!

بعضی‌ها به شما می گویند اگر می‌خواهی موفق شوی تولید محتوای سایتت را ما باید انجام دهیم وگرنه مطمئن باش که شکست می‌خوری. این افراد از تکنیک ترس استفاده می‌کنند تا شما را به سمت خود بکشانند. معمولاً هم نمونه کارهایی از شرکت‌های مختلف دارند، تا شما را قانع کنند. مثلاً می گویند فلان شرکت معروف با ما کار کرده و موفق شده است.

اما عزیزان این هم یک دروغ است و اصلاً و ابداً به این شکل نیست. اگر خود من هم این را به شما گفتم، باور نکنید. آسمان سوراخ نشده که فقط یک نفر افتاده باشد که بتواند کار تولید محتوای شما را انجام دهد و فقط هم با آن شخص بتوانید موفق شوید. خداروشکر متخصص تولید محتوا به تعداد کافی وجود دارد. پس به این وجه گول این افراد را نخورید.

حرف در گوشی

به شما اطمینان می‌دهم اگر مدیر شرکت تولید محتوایی چنین حرفی به شما زد، به شدت می‌ترسد که کار تولید محتوای شما را از دست بدهد. یا این که شما سراغ رقیبش بروید. چون می‌داند اگر با سایر رقبا صحبت کنید، به احتمال زیاد جذب آن‌ها می‌شوید. پس یادتان باشد هروقت در هر کاری، دیدید که شخصی از رقیبان و یا همکارانش بدگویی می‌کند، بدانید خود آن شخص هیچ تخصصی ندارد. چون یک متخصص حرفه‌ای در هر حوزه‌ای، قبل از هر چیزی به اصول اخلاق کاری پایبند است.

کاری که ما در شرکت ایران محتوا انجام می‌دهیم

ما قبل از هر اقدامی با شما صحبت می‌کنیم و به طور کاملاً رایگان مشاوره ارائه می‌دهیم. به طور شفاف و واضح صفر تا صد کار را توضیح می‌دهیم. بعد به شما عزیزان در انتخاب آزادی کامل می‌دهیم. اگر تمایل داشتید که با ما همکاری کنید، ما هم با کمال میل کار را شروع می‌کنیم. اگر هم موافق همکاری با ما نبودید، از اینکه صادقانه توانستیم به شما در حد یک مشاوره رایگان هم که شده کمک کنیم خوشحال خواهیم بود. همین که ما را دعا کنید، برایمان یک دنیا ارزش دارد.

نکته جالب

جالب است بدانید، اکثر مشتری‌هایی که از مشاوره ما استفاده می‌کنند و به قول معروف می‌روند و دورهایشان را می‌زنند، نهایت پیش خودمان برمی گردند و مشتری‌های ثابت ما می‌شوند. پس صداقت برای شرکت تولید محتوا همیشه جواب می‌دهد.

سومین دروغ شرکت تولید محتوا اصلاً نیازی نیست شما کاری انجام دهید!

صفر تا صد تولید محتوای شما را انجام می‌دهیم و اصلاً نیازی نیست شما کار کنید. با یک مثال این دروغ را به شما توضیح می‌دهم:

فرض کنید شما متخصص دندان پزشکی هستید، مطب دارید و می‌خواهید سایت بزنید. الان به دنبال یک شرکت تولید محتوا هستید تا کارهای مربوط به محتوای سایت شما را انجام دهند. خب به نظر شما آن‌ها یک متخصص دندان پزشکی دارند که بتواند تولید محتوای کاملاً حرفه‌ای و تخصصی برای شما انجام دهد؟ کمی فکر کنید. کسانی که کوچکترین تخصصی در این زمینه ندارند، آیا می‌توانند برای شما تولید محتوا کنند و کارشان را هم به درستی انجام دهند؟ جواب را به عهده خودتان می‌گذارم.

ما در شرکت ایران محتوا برای این مشکل چه راه حلی داریم؟

تولید کننده محتوا چه شرکت و چه شخص، بدون ارتباط با کارفرما و نظرات کارشناسی او، نمی‌تواند تولید محتوای با کیفیت انجام دهد. به همین خاطر است که ما در شرکت ایران محتوا به هیچ وجه روی تعداد بالای محتوا تمرکزی نداریم. بلکه بیشترین تمرکز ما بر روی کیفیت محتوا است. به همین خاطر می‌خواهیم تمامی محتواهایی که ما تولید می‌کنیم را کارفرما با دقت مطالعه کند و مواردی که احتیاج به ویرایش داشته باشد را به ما اعلام کند.

حتماً در سایت‌های مختلف مطالبی را دیده‌اید که کاملاً بی کیفیت و یا حتی اشتباه هستند. کاری که 90 درصد سایت‌ها انجام می‌دهند همین است. آن‌ها بدون توجه به این موضوع فقط از روی دست هم کپی می‌کنند! مطمئن باشید، با این نوع تولید محتوا هیچ وقت، به فروش رؤیایی‌شان نمی‌رسند.

پس یادتان باشد، راز رسیدن به موفقیت در این امر، این است که دائماً بین شما و تولید کننده محتوا تبادل نظر و همکاری مستمر وجود داشته باشد.

نکته مهم: بعضی دوستان می گویند کار کردن به این روش خیلی سخت است. اگر اینطور باشد که بهتر است خود کارفرما تولید محتوا کند.

جواب ما این است: اول اینکه در بعضی موارد خود کارفرما توضیحات و چارچوب‌ها را تعیین می‌کند و تولید کننده محتوا به بهترین شکل ممکن ویرایش‌های لازم را انجام می‌دهد. مثل جمله بندی، بهینه سازی و ویراستاری تا مطالب آماده انتشار شوند. دوم اینکه اگر کارفرما تخصص لازم برای تولید محتوا را داشته باشد، چرا که نه؟! خودش این کار را انجام دهد، خیلی هم عالی می‌شود.

چهارمین دروغ شرکت تولید محتوا خیالتان راحت، ما همیشه کنارتان هستیم

مطمئن باشید شرکت تولید محتوا ، زمانی که کار شما را انجام دهد و پول خود را دریافت کند، دیگه برایش مهم نیست که چه اتفاقی برای سایت و کسب و کار شما می افتد. آیا محتوا به نتیجه می‌رسد یا نه؟ بازخورد کاربران از محتوا چیست؟ آیا رتبه لازم رو می‌گیرد؟ آیا محتوا احتیاج به بروزرسانی دارد؟ پس این دروغ را هم باور نکنید.

چون اصلاً برایشان مهم نیست!

نکته: اگر بگویم بروزرسانی محتواهای قدیمی از تولید محتواهای جدید مهم‌تر است، حرف بیراه نزده‌ام.

راه حل این است که قبل از شروع کار یک استراتژی محتوا داشته باشید. تقویم محتوایی طراحی کنید و حتماً محتواهای قبلی خود را بروزرسانی کنید.

مثال یک دقیقه‌ای: فرض کنید 100 تا محتوا دارید که در کلیدواژه‌های مدنظرتان در صفحه اول و 3 رتبه انتهایی قرار دارند. به جای این که 100 تا محتوای دیگر تولید کنید، بهتر است هر روز با برنامه و تقویم محتوا، 100 محتوای خود را بروزرسانی کنید، تا به 3 رتبه اول نتایج گوگل ارتقا پیدا کنید. البته اگر در کنار بروزرسانی محتواهای قدیمی، محتوای جدید هم تولید کنید، دیگر نور علی نور می‌شود.

ما در شرکت ایران محتوا دقیقاً چه کاری انجام می‌دهیم؟

از ب بسم الله برای شما یک استراتژی محتوا و تقویم محتوایی تدوین می‌کنیم که داخل آن دقیقاً مثل یک نقشه، کامل ترسیم می کنیم که چه روزی قرار است برایتان محتوا تولید ‌کنیم و چه روزی آن‌ها را بروزرسانی می‌کنیم. حتی کارهای دیگری که برای محتوای یک وب سایت ضروری است را هم شرح می‌دهیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ دی ۹۸ ، ۱۷:۵۳
milad gh
شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

آرکاافشان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ دی ۹۸ ، ۱۴:۰۷
milad gh
شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۸ ق.ظ

سیناگستر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ دی ۹۸ ، ۰۱:۲۸
milad gh
جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ب.ظ

نرم افزار حسابداری قیاس


 

برای راحتی در کار حسابداری، نرم افزار های حسابداری متفاوتی تولید شده که کاربران بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از آنها را برای امور مالی و حسابداری خود انتخاب می کنند.

 

حسابداران نیز مانند سایر شغلهای دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات حسابرسی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند ساده به نظر می رسد ولی امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین راحتی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی رفع می کند. 

 

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از قبل تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان همیاری خواهد کرد.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین صورت که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری تحت ویندوز فقط بر روی یک رایانه و در یک مکان قابلیت استفاده را دارد؛ اما شما با نرم افزار حسابداری تحت وب و نرم افزار حسابداری ابری علاوه بر تمامی امکانات نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید فقط با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و آسانی به حسابهای خود حتی از راه دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیر و قابلیت انطباق پذیری در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری آسان و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با امکان ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه خود طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه است.

 

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از محصولات دیگر گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره نمود.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را حتی برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

 

از دیگر مزیتهای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع دادن اسناد به سال مالی جدید و عملیات آخر سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • گزارشات بر اساس پروژه ها
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • گزارشات کامل مالی: دفتر روزنامه ها و دفاتر مالی
  • ثبت اتوماتیک اسناد مالی از تمامی زیر سیستم ها
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون احتیاح به آموزش
  • امکان تعریف چند کاربر همزمان،
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهانه و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک های بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ، تماس تلفنی،حضوری

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۸ ، ۲۱:۱۹
milad gh

طرحواره درمانی چیست؟ طرح واره درمانی نوع جدید از روان‌درمانی است که برای کمک به کسانی طراحی شده، که دچار اختلالات شخصیتی‌اند و

 دریافته‌اند که قالب‌های دیگر روان‌درمانی برایشان کارساز نبوده استتمرکز طرحواره درمانی بیشتر روی درک آنچه موجودیت ما را برمی‌انگیزد است و

 می‌تواند به مسائلی از قبیل افسردگی، مشکلاتی در رابطه، و خودآگاهی عمومی کمک کند.

طرحواره درمانی چیست؟

دکتر جفری ای یانگ روانشناس آمریکایی، خالق طرحواره درمانی است و از در دهه ۱۹۸۰، شروع به آزمایش کردن مفاهیم آن کرده استاو در زمینه درمان شناختی آموزش دیده بود، اما دریافته بود چیزی که در آن آموزش دیده است، به درمان کسانی که افسردگی دارند کمک می‌کند؛ اما لزوما به درد کسانی که مشکلات مادام‌العمری  همانند اختلالات شخصیتی دارند نمی‌خوردلذا شروع کرد تا المان‌هایی همانند درمان روان‌شناختی، و نظریه وابستگی را در کارش بگنجاندبه این معنی که در عین این‌که روش‌های شناختی باعث می‌شدند بیماران او نوع روشی که انتخاب می‌کنند را تغییر دهند، هم‌چنین آن‌ها اکنون به دوران کودکی‌شان نگاه می‌کنند تا ببینند در وهله‌ی اول کجا به سمت الگوی خود مغلوبی گرایش پیدا کرده‌اندترکیب این‌ها کارساز واقع شد.

او سپس المان‌های درمان ژستالت را ادغام کرد، که این المان‌ها از درمان‌های روان‌شناختی و شناختی متمایزند.  این درمان، بیمار را فرای یک وضعیت منطقی می‌برد که در آن آن‌ها می‌توانند احساسات خود را برانگیزانند و آن احساساتی که در ناخودآگاهشان دفن شده را پردازش کنند، این کار با مجموعه روش‌هایی همانند تجسم، و یا صندلی کار” )صحبت با بخش دیگری از خودتان که فکر می‌کنید روبروی شما نشسته است) انجام شد.

طرحواره درمانی متوجه شد که بیماران درک می‌کنند چرا رفتار این‌چنینی دارند روان‌شناختیوابستگی)، بااحساساتشان رابطه برقرار می‌کنند و به یک حالت تسکین احساسی (ژستالتدست پیدا می‌کنند، از یادگیری روش‌هایی کاربردی نیز بهره می‌برند تا در آینده انتخاب‌های بهتری داشته باشند(شناختی)

 

چه تفاوتی بین طرحواره درمانی و درمان جامع وجود دارد؟

شاید یک نفر فکر کند که کار با یک درمانگر جامع فرقی با طرحواره درمانی نداشته باشد – کسی که در گونه‌های متفاوت روان‌شناختی آموزش دیده است و در طول جلسات، بسته به اینکه حس می‌کند بیمارش به چه چیزی نیاز دارد و از چه چیزی بیشتر نفع می‌برد، آموزش‌هایش را پیاده می‌کنداما طرحواره درمانی بیشتر سیستماتیک استدرحالی‌که یک پزشک جامع از رویکرد « الله‌بختکی» استفاده می‌کنند، طرحواره درمانی دارای یک مدل مشخص است.  روش‌های متفاوتی دارد و آن‌ها را به ترتیبی به کار می‌برد که موثر واقع شوند.

طرحواره ها چه هستند؟

در هسته طرحواره درمانی، این ایده وجود دارد که همه ما دارای سبک‌های معینی در زندگی هستیم، الگوهایی داریم که از دوران بچگی‌مان آن‌ها را توسعه داده‌ایم و در کل زندگی‌مان تکرارشان کرده‌ایم، مگر اینکه از آن‌ها آگاه شویم و تصمیم به تغییرشان بگیریمبه این‌ها طرحواره می‌گویند، و به‌اصطلاح ساده‌تر می‌توان به آن‌ها نام «تله‌های زندگی» را اختصاص داد.

برای مثال شما ممکن است در یک طرحواره ی متارکه زندگی کنیداگر این یک تله از زندگی باشد، مدام نگران این خواهید بود که هرکسی نزدیک شما می‌شود، به دلیلی شما را ترک خواهد کردشاید  اگر شریکتان با کسی که نمی‌شناسید حرف بزند، و یا دیر به خانه بیاید، مدام واکنش‌های بیخود و غیرمنطقی داشته باشیدو یا شاید در هر رابطه‌ای که هستید خرابکاری کنید؛ در عوض سریع خود را متقاعد کنید آن‌ها مناسب شما نیستند؛ و درحالی‌که خودتان می‌دانید ممکن است آن‌ها با شما قطع رابطه کنند، شما اول آن‌ها را ترک کنیداین طرحواره به زمانی برمی‌گردد که پدر یا مادر شما، شما را ترک کرده و یا به عنوان فرزند شما را انکارکرده‌اند، حال این ترک می‌تواند کامل باشد و یا می‌تواند عدم توجه کافی به شما باشدیک مثال دیگر طرحواره ازخودگذشتگی استبه این معنی که شما نیازها و خواسته‌های خودتان را نادیده می‌گیرید تا نیازهای دیگران را برآورده کنیدتنها به این دلیل که نمی‌توانید ببینید بقیه رنج می‌کشند، و یا حس می‌کنید آن‌ها ضعیف‌اند و به شما نیاز دارنداگر شما مراقب افراد نیازمند نباشید، از احساس گناه بسیار زیادی رنج خواهید بردشاید تنها زمانی که نتوانستید مراقب دیگران باشید زمانی باشد که مریض بوده‌اید، یعنی مریضی تنها راهی ست که می‌توانید در این زمینه به خودتان استراحت دهیدبا نگاه به دوران بچگی‌تان، این طرحواره زمانی شکل گرفته که شما والدینی داشته‌اید که اغلب مریض و افسرده بوده‌اند و شما باید از آن‌ها مراقبت می‌کرده‌اید و یا شخصیت ضعیفی داشته‌اند و بسیار متکی به شما بوده‌اند۱۸ نوع از این تله‌های زندگی هست که طرحواره درمانی، آن‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها کارکرده است، و درمانگر طرحواره شما نیز در این لیست جست‌وجو می‌کند تا به شما کمک کندآنچه را که با آن در حال کشمکش هستید بیابید.

طرحواره ها نوعی مکانیزم مقابله هستند – این طرحواره ها به دلیل این‌که نیازهای احساسی ما در کودکی برآورده نشده است به وجود می‌آیند، لذا ما این طرحواره ها را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم مشکلتان حل شوددر حقیقت هر طرحواره نشان‌دهنده‌ی یک نیاز برآورده نشده استیک طرحواره ی متارکه(رهاشدگی)، یک نیاز برآورده نشده از احساس امنیت و مراقبت است.

درک طرحواره ها یا تله‌های زندگی بدین معنی است که شما نه‌تنها الگوهای وجودی خودتان را درک کنید، بلکه می‌توانید درک و ترحم خودتان را برای آن‌هایی که دوروبرتان هستند نیز توسعه دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و دریافت مشاوره روانشناسی به سایت یاوریان مراجعه کنید

 

مطالب مرتبط


http://medicine1.blog.ir/1398/10/12/%D8%AF%D9%88%D8%B4-%D9%88-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B6%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۸ ، ۰۰:۴۸
milad gh

کشور ایران از نظر مناطق گردشگری و تفریحی دارای تنوع بسیار زیادی است. کشور با دارا بودن چهار فصل کامل از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، این پتانسیل را دارد که در تمام طول سال با دارا بودن بهترین مکان های گردشگری میزبان گردشگران داخلی و خارجی با ذائقه های مختلف باشد.

صحبت از بهترین مکان های گردشگری در ایران از بین گزینه های بسیاری که می توان نام برد؛ کار دشواری است. این مکان ها قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. چرا که هر گلی بوی خودش را دارد. با این حال در ادامه این مقاله از سایت اردبیل به اختصار ده مورد از بهترین مکان های گردشگری ایران را معرفی می کنیم.

آشنایی با ۱۰ مورد از بهترین مکان های گردشگری ایران

۱- شیراز

معروف ترین و بهترین مکان های گردشگری در بین جاذبه های گردشگری شیراز، بنای تاریخی تخت جمشید است که در فاصله ۵۷ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است. این بنای باستانی و تاریخی بیشتر به دلیل اینکه نماد غرور ملی ما بوده و از ریشه های تاریخی ما خبر می دهد. بازار مسگرهای شیراز، سعدیه و حافظیه، باغ دلگشا، نارنجستان قوام، بازار وکیل و حرم مطهر امام زاده شاهچراغ در طول سال میزبان خیل بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

۲- اصفهان

اصفهان شهری است که می تواند پاسخگوی سلیقه های متفاوت باشد، بناهای تاریخی، پاساژهای مدرن، پارک ها و طبیعت زیبای آن منحصر به فرد است.باغ پرندگان آن با وسعت ۵۵ هزار متر، دارای آکواریوم، باغ خزندگان، تله سیژ و مسیر دوچرخه سواری نیز هست.

انواع پرندگان از قبیل اردک، پلیکان و قو را در این باغ تماشایی می توان مشاهده کرد. کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، پل خواجو، چهل ستون، مسجد جامع اصفهان، میدان امام، کوه صفه، روستای ورزنه کویری، و زیباترین جای اطراف اصفهان یعنی مجموعه تفریحی چادگان از بهترین مکان های گردشگری در اصفهان هستند.

 

۳- تبریز

تبریز شهر قشنگی است که جاهای دیدنی زیادی هم دارد و از بهترین مکان های گردشگری ایران محسوب می شود. از طریق هواپیما، قطار و اتوبوس و البته با ماشین شخصی به راحتی می توان به این شهر سفر کرد.

در مرکز این شهر و خیابان های قدیمی می توان چند موزه و بازار را دید. در حوالی میدان ساعت، موزه و عمارت شهرداری، بوستان خاقانی، مسجد کبود، موزه عصر آهن و موزه آذربایجان را در حالی که در حال پیاده روی هستید می توانید تماشا کنید.

برنامه ریزی سفر: چگونه یک سفر خوب را تجربه کنیم؟

 

برای کسانی که معماری سنتی و قدیمی را دوست دارند، کوی مقصودیه که خانه نیک دل، موزه سنجش ، خانه حیدر زاده، موزه و خانه استاد شهریار را در خود جا داده بهترین مکان است.

و اما بازار قدیمی تبریز که هم معماری چشمگیر و تاریخی دارد جای خوبی برای خرید است. از جمله پنیر و کره تبریز. کوه عون بن علی یکی از تفریحگاه های پر طرفدار تبریز است که در آن می توان به کوهنوردی و تله کابین سواری، هیجان را تجربه کرد و از دیدن چشم اندازهای زیبای آن لذت برد.

پارک ولیعصر، باغلارباغی، رستوران حاج مجید، بوستان خاقانی، ارگ علیشاه، خانه ختایی، خانه پروین اعتصامی، موزه قاجار از دیگر مکان های دیدنی پیشنهادی دیگر است.

۴- کاشان

نام کاشان با گلاب و خانه های تاریخی و حمام فین در بین ایرانی ها معروف است. فصل گلاب گیری را برای تماشای این هنر زیبای ایرانی از دست ندهید.برای دیدن فرش های زیبا، تزئینات زیبای معماری، طراحی چشم نواز و تیمچه امین الدوله، به بازار کاشان بروید و با یک خرید خوب از بهترین مکان گردشگری این شهر لذت ببرید.

خانه ی اعیانی ساخت دوره ی قاجار بروجردی ها، عروس خانه های ایرانی یعنی خانه طباطبایی ها با فواره های زیبایش، حمام سلطان امیر احمد با کاشی کاری های فیروزه ای و طلایی هر سه در خیابان علوی اند و می توانند ساعت ها شما را سرگرم تماشای خود کنند. تپه سیلک، روستای مشهد اردهال، قمصر و شهر زیر زمینی اویی از دیگر جاذبه های این بهترین مکان های گردشگری است.

 

۵- مشهد

مشهد، اولین شهر حرم اهل بیت در ایران است. اما علاوه بر بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام، مکان های گردشگری دیگری نیز دارد که این شهر را از جمله بهترین مکان های گردشگری ایران کرده است. ب

رای اینکه اولین مکانی که از آن دیدن می کنید، حرم مطهر باشد، از خیابان امام رضا که وارد شوید در یک مسیر مستقیم به مقصدتان هدایت می شوید که اطراف آن پر از هتل های بسیار متنوع برای اقامت و نیز بازارهای متعدد برای خرید است.

بعد از زیارت حرم می توانید از موزه آستان قدس، حمام مهدی قلی بیک، موزه نادری، پارک ملت و بوستان کوهسنگی، آرامگاه فردوسی، طرقبه و شاندیز لذت ببرید.

۶- یزد

روزهای عید به خاطر خنک بودن هوا بهترین زمان برای سفر به دل خانه های خشتی، قنات ها بلندترین مناره ها و بادگیرها است. برای گشتن در یزد باید برنامه های روزانه نوشت تا جایی از قلم نیفتد. میدان امیر چخماق که در مرکز شهر بوده و شامل بازار، تکیه، مسجد و دو آب انبار، بزرگترین نخل شهر و مقبره همسر امیر چخماق است اولین جایی است که باید در برنامه تان بیاید.

میدان ساعت یا مارکار که مرکزی ترین نقطه ایران بوده و گویا اولین ساعت شهری ایران و ساخته زمان قاجار است، در خیابان امام خمینی قابل تماشا است.مسجد جامع یزد، خانه ی لاری ها، مدرسه ی رضاییه، باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر و گیو، آسیاب آبی کشوک نو، آتشکده بهرام، حمام خان، پارک کوهستان با حوض زیبایش در شب ها، ساباط ها و برج خاموشان یزد بهترین مکان های گردشگری یزد هستند.

جهت آشنایی با سایر مکان های دیدنی ایران به سایت اردبیل مراجعه کنید.

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ دی ۹۸ ، ۱۴:۱۶
milad gh